Pregnyl ja raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiia

Jäsen
28.05.2004
98
0
6
Auttakaa rakkaat siskot: Pregnyl pistetty viime viikon maanantaina ja inssi tehty sitä seuraavana päivänä. Jos tekisin nyt raskaustestin ja se näyttäisi haamua, olisiko tulos Pregnylistä peräisin?

Eikös Pregnylin varoaika oli 10 vuorokautta? Että varmasti on pois elimistöstä? Jos viime maanantaina pistit, niin nyt on vasta 8. päivä, eli lääke voi vielä antaa väärän tuloksen. Odota nyt ainakin 3-4 päivää, ennenkuin testaat, että saat varmasti oikean tuloksen. Tsemppiä :wave:

Kiia, olen itse samoissa piinapäivissä Pregnylin kanssa. Pistin sen viikko sitten sunnuntaina. Kuulema pienempi annos (5000..) näkyy testissä 10 päivää, tupla-annos 14 päivää. Odottaminen on tosiaan piinallista, kun tekisi mieli jo testata ;) .

Tivoli,testasin taas, olenpa totisesti tyhmä :laugh: Pregnyl mulla ei ainakaan enää näy koska tällä kertaa apteekin testillä tyylipuhdas nega. Se toinen testi josta tuli häivähdys oli Aconin herkin.

Kiia, apteekin testit ovat kaiketi vähemmän herkkiä, kuin 10 mIu. Mäkin testasin tänä aamuna dpo 10 ja haamu tuli acon 10:llä. Nyt mä olen ihan paniikissa, että oliko se Pregnylin aiheuttama, vai jo sellainen oikeanlainen ja toivottu :\| . Ihan tuskaa odottaa vielä muutama päivä :/ .

Moi taas tivoli, koska aiot testata uudestaan? Kiva löytää kohtalotoveri... :flower: Olen aivan hajalla... :/ Multa löytyy 1 kpl Acon10 kaapista, yritän olla haaskaamatta rahaa ja piinistellä vielä pari päivää.

Ihanaa, että täällä on muitakin hermoheikkoja :wave: . Kotona on vielä 3 kpl aconeita. Mun ei pitänyt vielä alkaa testailemaan, mutta pakkohan se oli testata, näkyykö se piikitys vielä :laugh: ja nyt en millään malttaisi odottaa viikonloppuun. Ajattelin siis säästää sekä testejä että itseäni, jos pääsisin vaikka sunnuntaihin saakka (2 vkoa piikistä). Lähden loppuviikoksi toiselle paikkakunnalle, joten jos jättäisin testit kotiin, niin ei tulisi kiusausta tehdä niitä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 12:19 Kiia kirjoitti:
Toisellakin paikkakunnalla on varmaan apteekkeja? :p . Testaan sunnuntaina eli perjantaina.

Mä jo kerkisin miettimään, että siellä toisen kaupungin apteekissa mua ei tunneta, joten voisin hakea - vaihteeksi - "apteekin oman" ja testata sillä plussan, kun niin moni muukin on saanut plussansa ko. testillä B) . Sulla on samat testisuunnitelmat siis kuin mullakin :whistle: . Tuuhan kertomaan sitten tulokset tänne, peukkuja kovasti!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 10:15 Kiia kirjoitti:
Auttakaa rakkaat siskot: Pregnyl pistetty viime viikon maanantaina ja inssi tehty sitä seuraavana päivänä. Jos tekisin nyt raskaustestin ja se näyttäisi haamua, olisiko tulos Pregnylistä peräisin?
Pregnyl voi vaikuttaa testitulokseen vääristävästi vielä 10-12 päivää sen pistämisen jälkeen.<br><br>

tottakai tulen tänne kailottamaan tulokseni. Toivon, että Pregnyl ei enää sotke, tämänpäiväinen haamu oli hitusen vahvempi kuin eilinen. Mulla on digikuvat todisteena :laugh: Onnea matkaan sullekin, tivoli!

Kiitos, pietu! Vaikka testailen kyllä loppuviikolla uudestaan ja jos viiva vielä vahvistuu, sitten uskon asian lopullisesti! onnellista odotusta sulle :hug: (en olisi näin etuajassa alkanut testailemaan mutta edellispäivänä tuli outo kuvotuskohtaus joka ajoi mut testaamaan ja olen ollut hirvittävän väsynyt ja palellut ihan horkassa koko ajan.)

samoin toivon sulle, tivoli! :hug: Tässä ollaan tahkottu lasta jo niin kauan ja hirveintä on, kun jotkut ihmiset (kirkasotsaiset sukulaiset) kommentoivat, että te ette yritä tarpeeksi... toivotaan, että kolmas Pregnyl & inssi yhdistelmä toisi sen vauvan vatsaan :) Mutta tosiaan, ennen en testaa uudestaan kuin perjantaina :whistle:

Kiia, kyllä nuo ennusmerkit hyvin vahvoilta vaikuttavat :) . Varmasti raskaus on teillä enemmän kuin odotettu! Mä menen ekaan inssiin vasta seuraavassa kierrossa, ellei tämä pääty onnellisesti. Takana on yksi km ja siitäkin on pian vuosi aikaa. Kyllä tämä odotuksen odotus on kestänyt jo riittävän kauan :\| .

Mä testasin aikoinaan hätäpäissäni :ashamed: jo pp6 jolloin tietysti nega. Pp8 tuli viiva... Joten ei Pregnyl ainakaan enää kuudennen päivän kohdalla vaikuttanut =)

Onnea kovasti :hug:

tivoli oletko testaillut uudestaan? Mä en, ainoastaan siitä syystä, että en ehtinyt eilen apteekkiin ja se on vielä tähän aikaan kiinni :laugh: Jotenkin pelottaa, että se haamu häviää kokonaan näkyvistä...

Kiia, kaikki testit on jo käytetty :whistle: . Tänä aamuna viiva sen kuin vahvistui, haalea se on vieläkin, mutta selvästi vaaleanpunainen ja selkeästi näkyvissä. Vielä en uskalla iloita, sillä soitin äsken lääkäriasemalleni ja kysyin piikin vaikutusaikaa. Lääkäristä neuvottiin odottamaan maanantaiaamuun saakka, jolloin reilu 2 viikkoa on kulunut. Mä en usko enää mihinkään, ellei tuo viiva ole sitä, mitä luulen sen olevan :headwall: . Testailenpa koko viikonlopun uusilla testellä, siitähän sen viivan paksuuden muuttumisen näkee :p . On vähän sekavat fiilikset :/ .

tivoli :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: jos se viiva siellä vahvistuu niin kyllä nyt vahvasti näyttää siltä, että sulla on pullat hyvin uunissa! voikun olisi mullakin. no, sain sun viestistäsi rohkeutta testata tänään, valitettavasti en pääse apteekkiin kuin vasta iltapäivällä.

Kiia, kiitos :hug: . Tosin ei hoppuilla vielä, vaan odotetaan, että testaan alkuviikosta vielä :) . En uskalla luottaa noihin viivoihin, ennenkuin varoaika on ohi. Huominen jää varmaan väliin, kun en hakenut apteekin testiä ja netistä tilatut menivät kotiosoitteeseen (olen siis nyt tällä toisaalla...).

Joko testasit tänään uudemman kerran? Kauheasti peukkuja edelleen :heart: :hug: !

Yhteistyössä