V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Apinoita.Kumpaa osapuolta tuossa loukataan?
Presidentti George W Bushista julkaistiin useita pilkkakuvia apinana. Se ei aiheuttanut pöyristymistä eikä älämölöä vasemmistopiireissä.
Minulla ei ole mitään muistikuvaa tapauksesta. En roikkunut silloin somepalstoilla. Maailma oli silloin erilainen.Presidentti George W Bushista julkaistiin useita pilkkakuvia apinana. Se ei aiheuttanut pöyristymistä eikä älämölöä vasemmistopiireissä.
Minulla ei ole mitään muistikuvaa tapauksesta. En roikkunut silloin somepalstoilla. Maailma oli silloin erilainen.
Saako kuitenkin persuja pilkata?Me kaikki olemme polveutneet apinasta. Kirkko&kaupunki-lehdessä on juttu suomen kielen historiasta. Kielemme pohjautuu kantauraliin.
Ei sivistynyt homo sapiens pilkkaa lajitovereitaan.
Saa. Te itse olette luokitelleet itsenne hauttalajiksi. Lupiini ja kurtturuusu jo poistettiin kotikulmiltani. Odotan intopinkeänä aikaa, kun persuista jää vain lentokoneen savuvana ilmaan. Lennätte haipakkaa kyytiä kuntoutusleireille pimeimpään Afrikan viidakkoon. Ystävälliset apinat tarjoavat teille banaaneita ja pyytävät kavereiksi puihin kiipeilemään. Kuva olis kiva. Muista ottaa kamera mukaan.Saako kuitenkin persuja pilkata?