Presidenttiehdokas Pekka Haavisto jäi kiinni valehtelusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oioioi:D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Pekka Haavisto
Vihreän liiton presidenttiehdokkaalla ei ole muuta sijoitusvarallisuutta, osakkeita tai rahasto-osuuksia kuin osuus Jouko Haaviston kuolinpesästä. Hän omistaa myös osuuden Haikka-nimisestä maatilasta Teiskossa. Haikka ei ole yhtiömuotoinen tila, eikä Haavisto saa siitä tuottoja. Tällä hetkellä Haavisto asuu vuokra-asunnossa. Haavistoa piti myös hieman herätellä vastaamaan, jonka jälkeen hän selvitti asian kampanjapäällikkönsä välityksellä."

Mihin Pekka "unohti" Munkkiniemen ökyomakotitalosta, jonka hintapyyntö oli 1.600.000 euroa, saamansa rahat? Ei kai vain ole hassannut rahoja taivaan tuuliin vai onko rahat siirretty veroparatiisiin suomalaisen veronmaksajan ulottumattomiin?

Oletko sä jotenkin kateellinen ihminen? Katkeroitunut?

[QUOTE="hah";25364417]Onpas persaukinen ehdokas. Sopii hyvin palstalaisten esikuvaksi, ei osakkeita eikä varallsuutta. Minä ainakin äänestän ehdokasta joka ymmärtää asioiden hoidon päälle eli Paavo Väyrystä. Luuserit persaukiset samaistuvat ehkä Haavistoon.[/QUOTE]

.. luuserit just katkeroituneena yrittää vääntää faktoista valheita. P..duuni odottaa taas iltapäivällä. Siihen asti puretaan paineita (yöökk) tänne palstalle.

[QUOTE="vieras";25365033]Jostainhan sä olet kateellinen Soinille ja perussuomalaisille, en mä muuta selitystä jaksa keksiä sille miksi viitsit haukkua Soinia perusteettomasti päivästä toiseen. Hanki elämä.[/QUOTE]

Teidän porukoilla on turhan suuret luulot itsestänne.

Niin ja minähän en näitä aloituksia tee, vaan sinä. Missä se sun elämäsi on?
Montako tuntia on iltavuoron alkuun..? Tik tik..

itse asiassa kahta, Haaviston lisäksi Soinia lyödään täällä kuin vierasta sikaa

Ihanko totta? Siis nyt presidenttikampanjan aikanako?

Minusta pääasiassa vain Haavistoa haukutaan (tuo yksi haukkuu) ja usein todella törpösti, ihme sivuseikkoja nostetaan esiin ja tällaisia otsikoita revitään omasta mielikuvituksesta. Soinia on sanottu korkeintaan jossain sivulauseessa apinalauman johtajaksi, sekään ei ole Soiniin kohdistuvaa kritiikkiä.

Haavistosta kaivellaan koko ajan ad hominem -haukkuja. Aivan naurettavaa. Mutta se kertoo siitä, että häneen liittyviä arvomaailma- tai asia/osaamisongelmia ei ole, joten pitää kehitellä henkilökohtaisuuksia.

Käännyn muuten itsekin kohta Haaviston tukijaksi, kun tosiaan koko ajan vahvistuu mielikuva siitä, että hänessä ei tosiaan ole mitään heikkouksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25365117:
Ihanko totta? Siis nyt presidenttikampanjan aikanako?

Minusta pääasiassa vain Haavistoa haukutaan (tuo yksi haukkuu) ja usein todella törpösti, ihme sivuseikkoja nostetaan esiin ja tällaisia otsikoita revitään omasta mielikuvituksesta. Soinia on sanottu korkeintaan jossain sivulauseessa apinalauman johtajaksi, sekään ei ole Soiniin kohdistuvaa kritiikkiä.

Haavistosta kaivellaan koko ajan ad hominem -haukkuja. Aivan naurettavaa. Mutta se kertoo siitä, että häneen liittyviä arvomaailma- tai asia/osaamisongelmia ei ole, joten pitää kehitellä henkilökohtaisuuksia.

Käännyn muuten itsekin kohta Haaviston tukijaksi, kun tosiaan koko ajan vahvistuu mielikuva siitä, että hänessä ei tosiaan ole mitään heikkouksia.

Sinun mielestä valehtelu on Haaviston vahvuus? :O

Pekka Haavisto - idiootti
http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/haavisto-lavarikielto-sai-minut-suuttumaan

Haavisto: lävärikielto sai minut suuttumaan

"- Mulla on tietysti lehmän hermot, mutta tarpeen vaatiessa tärähtää nyrkki pöytään ja pystyn keskeyttämään neuvottelut.

Viimeksi hän on suuttunut ulkonäköön puuttumisesta.

- Minuun otti yhteyttä yksi oppilas ja isä, kun lävärin takia oli potkittu pois koulusta - laboranttiopinnoista. Olin raivoissani, kun opintie keskeytetään jostain aivan älyttömästä triviaalista syystä."

Uittu mikä torspo! On tosi hienoa jossain sairaalan laboratoriossa tehdä tutkimuksia kun jonkun Abu Garcian mallistoa naamassaan kantavan lilatukkaisen lesbogootin kielestä valuu saastaista, syöpäläisiä kuhisevaa smegmaa näytteisiin!!!

Pekka Haavisto - idiootti
Haavisto: lävärikielto sai minut suuttumaan | YLEX | Popuutiset | yle.fi

Haavisto: lävärikielto sai minut suuttumaan

"- Mulla on tietysti lehmän hermot, mutta tarpeen vaatiessa tärähtää nyrkki pöytään ja pystyn keskeyttämään neuvottelut.

Viimeksi hän on suuttunut ulkonäköön puuttumisesta.

- Minuun otti yhteyttä yksi oppilas ja isä, kun lävärin takia oli potkittu pois koulusta - laboranttiopinnoista. Olin raivoissani, kun opintie keskeytetään jostain aivan älyttömästä triviaalista syystä."

Uittu mikä torspo! On tosi hienoa jossain sairaalan laboratoriossa tehdä tutkimuksia kun jonkun Abu Garcian mallistoa naamassaan kantavan lilatukkaisen lesbogootin kielestä valuu saastaista, syöpäläisiä kuhisevaa smegmaa näytteisiin!!!

???? Mikä ihme tyyppi säkin olet? En olisi äitinä ylpeä sun kaltaisestas tyypistä. Yök.

Yhteistyössä