N
noloa
Vieras
Hitto täällä on noloa "kampanjointia" joitakin vastaan. Ja erityisesti juuri tätä yhtä ehdokastamme vastaan. Naurettavaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hitto täällä on noloa "kampanjointia" joitakin vastaan. Ja erityisesti juuri tätä yhtä ehdokastamme vastaan. Naurettavaa.
"Pekka Haavisto
Vihreän liiton presidenttiehdokkaalla ei ole muuta sijoitusvarallisuutta, osakkeita tai rahasto-osuuksia kuin osuus Jouko Haaviston kuolinpesästä. Hän omistaa myös osuuden Haikka-nimisestä maatilasta Teiskossa. Haikka ei ole yhtiömuotoinen tila, eikä Haavisto saa siitä tuottoja. Tällä hetkellä Haavisto asuu vuokra-asunnossa. Haavistoa piti myös hieman herätellä vastaamaan, jonka jälkeen hän selvitti asian kampanjapäällikkönsä välityksellä."
Mihin Pekka "unohti" Munkkiniemen ökyomakotitalosta, jonka hintapyyntö oli 1.600.000 euroa, saamansa rahat? Ei kai vain ole hassannut rahoja taivaan tuuliin vai onko rahat siirretty veroparatiisiin suomalaisen veronmaksajan ulottumattomiin?
itse asiassa kahta, Haaviston lisäksi Soinia lyödään täällä kuin vierasta sikaa
Voi elämä.. |O , kerroppa vielä miksi ne olisi veroparatiisissa? Suomessa ei mene myyntivoitosta veroa, jos asunnossa on vakituisesti asuttu vähintää kaksi vuotta.
Oletko sä jotenkin kateellinen ihminen? Katkeroitunut?
Niin kuin mistä? =)
itse asiassa kahta, Haaviston lisäksi Soinia lyödään täällä kuin vierasta sikaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25365117:Ihanko totta? Siis nyt presidenttikampanjan aikanako?
Minusta pääasiassa vain Haavistoa haukutaan (tuo yksi haukkuu) ja usein todella törpösti, ihme sivuseikkoja nostetaan esiin ja tällaisia otsikoita revitään omasta mielikuvituksesta. Soinia on sanottu korkeintaan jossain sivulauseessa apinalauman johtajaksi, sekään ei ole Soiniin kohdistuvaa kritiikkiä.
Haavistosta kaivellaan koko ajan ad hominem -haukkuja. Aivan naurettavaa. Mutta se kertoo siitä, että häneen liittyviä arvomaailma- tai asia/osaamisongelmia ei ole, joten pitää kehitellä henkilökohtaisuuksia.
Käännyn muuten itsekin kohta Haaviston tukijaksi, kun tosiaan koko ajan vahvistuu mielikuva siitä, että hänessä ei tosiaan ole mitään heikkouksia.
Pekka Haavisto - idiootti
Haavisto: lävärikielto sai minut suuttumaan | YLEX | Popuutiset | yle.fi
Haavisto: lävärikielto sai minut suuttumaan
"- Mulla on tietysti lehmän hermot, mutta tarpeen vaatiessa tärähtää nyrkki pöytään ja pystyn keskeyttämään neuvottelut.
Viimeksi hän on suuttunut ulkonäköön puuttumisesta.
- Minuun otti yhteyttä yksi oppilas ja isä, kun lävärin takia oli potkittu pois koulusta - laboranttiopinnoista. Olin raivoissani, kun opintie keskeytetään jostain aivan älyttömästä triviaalista syystä."
Uittu mikä torspo! On tosi hienoa jossain sairaalan laboratoriossa tehdä tutkimuksia kun jonkun Abu Garcian mallistoa naamassaan kantavan lilatukkaisen lesbogootin kielestä valuu saastaista, syöpäläisiä kuhisevaa smegmaa näytteisiin!!!