Primolut Nor??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hopeapaju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hopeapaju

Aktiivinen jäsen
22.11.2006
1 237
0
36
Lääkäri määräsi minulle (kirjeitse) primolut nor-kuurin kolmen kierron ajaksi, mutta mitään ei puhunut siitä miten tuo vaikuttaa meidän haaveisiin vauvasta. Ehkäisy on siis jätetty jokin aika sitten pois, mutta pitäisikö se nyt sitten ottaa takaisin? Minun pitäisi syödä noita primoja kp 15-24.

Primolutit määrättiin mulle kohtulimakalvon ylikasvun hoitoon, mutta en edes tiedä miten nuo sitä hoitaa. Mitään muutakaan ohjeistusta ei tullut, vaikka lääkäri tietää esim. tuosta meidän raskautumistoiveista...

Osaatteko te kertoa minulle jotain noista primoluteista??

Primolutista.. Kohtulimakalvon ylikasvun hoidosta en tiedä mitään, mutta ite söin samaista Primolut Noria säännöllistämään kuukautiskiertoa, kun nimenomaan oli vauva toiveissa ja kierto jotain väliltä 28-66 päivää.. Kolme kiertoa söin kyseisiä tabuja ja sen kolmannen kierron jälkeen tulin raskaaksi. Eli oli menkat normisti primojen lopettamisen jälkeen ja niiden jälkeen seuraavassa ovulaatiossa hedelmöityin. Joten haaveile ihan rauhassa vauvasta, mulle lääkäri sanoi ettei primoista ole haittaa vaikka tulisikin raskaaksi niitä syödessä! Eikun vaan peittoja heiluttamaan =)

Kysynpä täällä kun tuolla mitäs nytissä e oikein ota tuulta alleen :) Tänään (kp 21) tuli yhdellä vessakäynnillä punertavaa vuotoa paperiin, kuuluuko asiaan ja mistä mahtaa johtua? Ei ole näkynyt sen jälkeen enää mitään punaseen vivahtavaakaan...

Yhteistyössä