Prinsessa Victoria on raskaana!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vadelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aivan ihana uutinen. Niin avoimesti kertoivat vauvatoiveistaan häiden aikaan, että aivan ihanaa että onnistuivat.
Harvoin minua julkkisten vauvauutiset hirveästi koskettaa, mutta tästä uutisesta olen aidosti liikuttunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen pas-lapsen äiti;24429968:
Tiedän, että odottaminen tuntuu pahalta (tiedän sen omakohtaisesti kun toivoin esikoista yli 3 vuotta ja seuraaviakin hoidoista huolimatta pitkään) mutta ei toisen onni oikeasti ole sinulta pois. Eika Victorian vauva ole pois sinulta...

Ei varmaan joo kenenkään, mutta luulis sunkin tietävän minkä verran joka tuutista pursuvat raskausuutiset vituttaa ja masentaa. Tai sitten aika kultasi pahat muistot. Että kaikille muillehan kyllä ennemmin tai myöhemmin....kyllä se vaan joka vitun kerta muistuttaa mitä itellä ei tuu sitten varmaan IKINÄ. Että sillä tavalla se on kuitenkin tavallaan pois.

Ei varmaan joo kenenkään, mutta luulis sunkin tietävän minkä verran joka tuutista pursuvat raskausuutiset vituttaa ja masentaa. Tai sitten aika kultasi pahat muistot. Että kaikille muillehan kyllä ennemmin tai myöhemmin....kyllä se vaan joka vitun kerta muistuttaa mitä itellä ei tuu sitten varmaan IKINÄ. Että sillä tavalla se on kuitenkin tavallaan pois.

Peesi.

Mulla on yksi kaveri, joka odottaa kaksosia. Ennestään jo pari lasta. Oikein joskus ihmettelen, että tahallaanko hehkuttaa aina raskautta ja lapsiaan?

Ei yksikään äiti voi olla niin tyhmä, ettei tajua miten paljon koskee, kun ei saa lasta.

Yhteistyössä