PRISMA on halvempi kuin LIDL !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä olen kuin se mies siinä Lidlin mainoksessa. Ehkä kerta vuoteen käydään liideliä kokeilemassa ja aina todetaan että ei helvetissä. Hinnoista en koe mitään ahaa elämyksiä verrattuna Prismaan ja valikoimakin on surkea verrattuna s tai k-kauppaan. Prismasta saa lisäksi joka kuu 20-40€ takaisin tilille rahaa + henksualennukset päälle.

Jos lidlistä nyt jotain hyvää pitää sanoa, niin ne jogurtit missä on päällä sitä suklaaraetta on hyviä.

No mä olen kuin se mies siinä Lidlin mainoksessa. Ehkä kerta vuoteen käydään liideliä kokeilemassa ja aina todetaan että ei helvetissä. Hinnoista en koe mitään ahaa elämyksiä verrattuna Prismaan ja valikoimakin on surkea verrattuna s tai k-kauppaan. Prismasta saa lisäksi joka kuu 20-40€ takaisin tilille rahaa + henksualennukset päälle.

Jos lidlistä nyt jotain hyvää pitää sanoa, niin ne jogurtit missä on päällä sitä suklaaraetta on hyviä.:LOL::LOL:

Mä aina mietin käykö Lidlin puolustajat edes Prismassa ikinä?Täällä Lidl ja Prisma on vierekkäin ja kyllä Prisma on kokonaisuudessa paljon halvempi,Lidlissä käyn välillä vaihtelun vuoksi hakemassa just jugurtteja yms mutta perusruuat tulee Prismassa halvemmaksi,valikoima parempi ja bonukset päälle

Kävin ennen aina Prismassa, mutta nyt olen siirtynyt citymarkettiin. K-kaupoissa on nykyisen hintasodan aikana ollut liha- ja kalatuotteissa tosi hyviä tarjouksia. Ja koska liha ym proteiinit ovat aina se kallein osa ruokakassia, niin halvemmaksi tulee.

Lidilissä käyn n kerran kuussa, ja kyllä sieltäkin saa laadukkaampaa lihaa halvemmalla kuin Prismasta (tai cittarista).

Mä aina mietin käykö Lidlin puolustajat edes Prismassa ikinä?Täällä Lidl ja Prisma on vierekkäin ja kyllä Prisma on kokonaisuudessa paljon halvempi,Lidlissä käyn välillä vaihtelun vuoksi hakemassa just jugurtteja yms mutta perusruuat tulee Prismassa halvemmaksi,valikoima parempi ja bonukset päälle
En voi sanoa, etten kävisi Prismassa ikinä, mutta kun matkaa lähimpään Prismaan on 100 kilometriä, niin eipä sieltä kovin usein pääse ostamaan päivittäistavaroita. Mieluusti kävisin Prismassa, mutta kun siitä ei ole, niin Lidl on hyvä. Sinne pääsen vaikka kävellen.

Uutinen on alkukesältä, lieneekö tilanne jo muuttunut? Mutta S-ryhmässä valtavat Prismat ovat se halin ässäläinen. Eroa ruokakassiin uutisessa oli 2,55€. Veikkaan että siinä on tuurilla jo osuutta asiaan. Eri tuotteet valitsemalla tilanne voisi olla toinen. Mutta siinä on sekin pointti, että minä tykkään kyllä käydä valtavissa marketeissa tekemässä vkl ostokset, mutta työpäivän jälkeen en millään jaksa lähteä noita valtavia marketteja kiertämään. Lidlin kokoluokka on just passeli. Se on pikkukauppoja isompi, muttei mikään valtava cittari tai prisma.

Uutinen on alkukesältä, lieneekö tilanne jo muuttunut? Mutta S-ryhmässä valtavat Prismat ovat se halin ässäläinen. Eroa ruokakassiin uutisessa oli 2,55€. Veikkaan että siinä on tuurilla jo osuutta asiaan. Eri tuotteet valitsemalla tilanne voisi olla toinen. Mutta siinä on sekin pointti, että minä tykkään kyllä käydä valtavissa marketeissa tekemässä vkl ostokset, mutta työpäivän jälkeen en millään jaksa lähteä noita valtavia marketteja kiertämään. Lidlin kokoluokka on just passeli. Se on pikkukauppoja isompi, muttei mikään valtava cittari tai prisma.
Yksi mikä pisti silmään, oli tuo kahvin hinta. Prismasta oli ostettu jotain alle kahden euron kahvia, mitähän lie litkua. Tuo pitäisi olla samaa kahvimerkkiä kaikista kaupoista.

Lidl on ihan selvästi paras ja ainoo kauppa jossa suomessa kannattaa käydä. Tohon on valittu jotain prisman halpispaskaa kun yleensä prisma on sairaan kallis. Lidlin tuotteet on halpoja ja hyviä ja kauppa selkee.

Jotenkin huvittavia nämä jutut. Itse käyn sekä Prismassa että Lidlissä. En vertaile kaikkien tuotteiden hintoja, mutta jotenkin kummasti Lidlissä saa sen pari kassillista ruokatavaraa keskimäärin 40 e, siinä missä Prismassa käydessä tuhahtaa aina vähintään 70 e. Citymarketissa menee yleensä vielä enemmän.
Toki se riippuu vähän siitäkin mitä ostaa, en minä esimerkiksi laittaisi suuhuni mitään K-menun pyöryköihin verrattavissa olevaa mössöä.
Mutta siis huvittavaa tämä on siksi, että kumman paljon joitakin kiinnostaa toisten ostoskäyttäytyminen ja kamalasti vedetään pultteja siitä, kun ne muut käy väärässä kaupassa :rolleyes:.

Yhteistyössä