Prisman -50% lihat,milloin paras aika bongaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti vieras

Vieras
Eilen oli jossain ketjussa puhetta,että olivat ostaneet Prismasta -50% lihoja ja ruokia joissa päiväys on kohtapuolin menossa.

Milloin on paras aika löytää näitä alennettuja tuotteita? Aamuisin ku täydennetään? vai iltaisin? Onko joku viikonpäivä paras? Tietäiskö joku Tampereen Prisman parhaat bongaus ajat ja päivät? :)

Meillä ei ole missään kaupassa enää alennettuna mitään. Paikallinen Lidlikin on lopettanut -20% alennukset. Prismaa meillä ei ole ja paikallinen s-market ei alenna oikeestaan koskaan. Monta kertaa käynytkin niin,että ostan tuotteen täydellä hinnalla ja kotona huomaan,että se meneekin vanhaksi seuraavana tai sitä seuraavana päivänä. Tästä olen oppinut tarkistamaan jokaisen tuotteen päiväyksen kun sieltä kaupasta jotain ostan.

Nyt on rahallisesti tosi tiukkaa ja kaikki säästä on tervetullutta. Itse olen pienien lasten kanssa kotona joten tulee ruokailtua lämmin ateria 2 kertaa päivässä.
2 isoa pakastinta löytyy kotoa johon voisi ale ruokaa ostaa. Matkaa lähimpään Prismaan kertyy 70 km joten ihan vaan huvin vuoksi katsomaan en viitsis lähteä.
Kaikista vinkeistä kiitollinen :)

Vinkkaan vain, että myös Valintatalosta saa päiväyslihan puoleen hintaan. Me käydään kerran kuussa santsaamassa koko kuun lihat pakkaseen. En tiedä muista, mutta meidän lähi-Valintatalo hinnoittelee lihat klo 18 jälkeen illalla.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Vinkkaan vain, että myös Valintatalosta saa päiväyslihan puoleen hintaan. Me käydään kerran kuussa santsaamassa koko kuun lihat pakkaseen. En tiedä muista, mutta meidän lähi-Valintatalo hinnoittelee lihat klo 18 jälkeen illalla.

valintataloista saa myös 1h ennen sulkemista pullaa ja muita herkkuja puoleen hintaan. Samana päivänä paistettuja :p donitseja aina ostan sieltä, kun muuten ei raski ostaa kun on niin kalliita.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:

valintataloista saa myös 1h ennen sulkemista pullaa ja muita herkkuja puoleen hintaan. Samana päivänä paistettuja :p donitseja aina ostan sieltä, kun muuten ei raski ostaa kun on niin kalliita.

Ääh...tota mä en ois halunnut tietää
:p :ashamed:

Yhteistyössä