Prisman ilotulitehinnat räjähtivät pilviin! 2011

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2011 ryöväys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="lll";25342693]S on kallis ihan kaikessa ja taas apinoita vedätetään lupaamalla boooooonusta: hei, maksa kaikesta vähän enemmän, nauti muita kauppoja suppeammasta valikoimasta ja paskemmasta ruoasta ravintoloissa, saat sitten parit eurot takaisinpäin kuun lopussa ja autat meitä pitämään valtaa yllä ja estämään halvempien kauppojen tulemisen Suomeen![/QUOTE]

Prismassa rasvaton maito 1,5l 1,09e, Citymarketissa 1,5l 1,40e, Valion pieni mansikka jogurtti Prismassa 29c ja Citymarketissa 46c. Sun laskutaitos on tainnut jäädä eskarin tasolle...

Minusta tulitteet saisivat maksaa vieläkin enemmän =).
Järjenköyhyyttä paukutella euroja taivaalle. MITÄ hyötyä raketeista on? :O
Eläimet kärsii, roskia on pitkin poikin ym.

Uutta vuotta voi juhlia ilmankin!

[QUOTE="mä";25342752]Prismassa rasvaton maito 1,5l 1,09e, Citymarketissa 1,5l 1,40e, Valion pieni mansikka jogurtti Prismassa 29c ja Citymarketissa 46c. Sun laskutaitos on tainnut jäädä eskarin tasolle...[/QUOTE]

tai sitten osaan seurata hintoja jatarjouksia ja kuluttamamme tuotteetkin saattavat olla aika erilaisia,,kuin sulla.
cm:ssä juurekset alle 3,-/kg, prismassa 6,90/kg
maitoa ostin juuri k-kaupasta 49 snt/litra
prismassa myydään myös vanhaa tavaraa ja normaalihintaan, vasta joku tämänpäivän tuote -30%
oletko muuten kuullut halpahallista tai lidlistä tai muista vastaavista?

Mitäs ostit! Saisivat tosiaan maksaa vaikka 50e/kpl niin tuostakin järjettömyydestä päästäisiin!

Jos niitä kumminkin halutaan, niin pitäisi tehdä sääntö, että vain ammattilaiset pitäisivät näytöksiä. Tapaturmat vähenisivät minimiin ja näkisi KUNNOLLISEN shown.
Tämä"känniläiset ampuvat rakettejaan mihin sattuu" touhu ei ole mistään kotoisin.

Mä en ymmärrä että miksi täällä porukka mesoaa siitä, että miksi heitetään rahaa taivaalle. Mitä se teitä haittaa? Ei se ole teidän rahoista pois! Jos joku haluaa raketteja ostaa ja posautella, niin olkaa vaan hiljaa ja katelkaa tyytyväisenä niitä raketteja....

Mä en ymmärrä että miksi täällä porukka mesoaa siitä, että miksi heitetään rahaa taivaalle. Mitä se teitä haittaa? Ei se ole teidän rahoista pois! Jos joku haluaa raketteja ostaa ja posautella, niin olkaa vaan hiljaa ja katelkaa tyytyväisenä niitä raketteja....

ja joidenkin pitää sossurahoilla niitäkin ostaa kuten meidän taloilla näyttää olevan. Joka ikisen leijonahupparisen pitää örvellyksen lisäksi paukutella, vaikka rahaa ei ole edes lapsille ruokaan. Voi helekutti sanon minä.

Yhteistyössä