Prismassa kävijät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nouseeko prismassa hinnat yhtä tiuhaan kun citymarketissa, kun vasta nousi ruuan hinta jonkun verran ja nyt eilen citymarketissa käydessä huomasin, että taas oli ainakin viilin ja jogurtin hinta noussu?

Niin mietin vaan että onko prismassa yhtä kallista nykyään, kun ennen siellä käytiin niin ainakin oli halpaa, miten nykyään? Vaihdanko kohta kauppaa.

No meillä ainakin prismassa tosi kallista ja siellä käy kaikista eniten perheitäkin.. ruuhkan vuoksi edes jaksa mennä sinne.. ainut plussa, että siellä olisi isompi valikoima.. käyn itse pienemmässä kaupassa jossa tuntuu olevan edullisempaa monesti.. tosin nekin hinnat on tuotekohtaisia, toisessa toinen kalliimpaa kuin toisessa.. oon huomannut taas, että maidon hinta nousi viikko sitten jo kolmatta kertaa :o Prismasta saa hyvät bonukset, ne ottaa ne ruuan hinnassa sitten takaisin ihmisiltä..

Käsittääkseni ruoan hinnan nousu ei ole kaupasta kiinni vaan hinnat ovat nousseet ihan yleisesti.Joka tapauksessa prismassa käynnit tulee halvemmaksi kun saa bonukset.Meillä n.60e kuussa ja ylijäämät päälle.Ja mun mielestä prismassa on halvempaa.Esim.perunat oli citymarketissa 1,59e/kg ja prismassa samat potut 0,69 e/kg.

Kyllä nuo maitotuotteet ja liha on kallista, maitopurkin hinta nousi just n. 10 senttiä. Meillä menee kauheasti maitoa kun kaikki juo 2 aikuista ja 2 lasta. Ruoan arvonlisävero kai alentaa tuotteita, kun vaan joskus se saataisiin. :o

Musta Prisma on yleisesti edullisempi, mutta siellä ei ole juurikaan tarjouksia toisin kuin cittarissa saa välillä tosi hyviä plussa-tarjouksia.. Meidän lähi prismassa on kyllä hinnat noussu ihan järkyttävän paljon tammikuusta.

Tykkään eniten näistä vihreän kortin paikoista prisma,s-market. Ehdottomasti paras etukorttisysteemikin. Ja mun kulutustavaroille edullisin. K-kaupat on todella kalliita! Ja se pirkka. Mut pirkka onkin hyvälaatuista tavaraa :)

Maitoa meillä ei mee ku kahviin ja vähän ruuanlaittoon, mut sit juustoa menee ja on kyllä aina ollut kallista! Ja litrasen jugurttipurkin hinta tuntuu nousevan joka kauppakerralla:/

Mä olen ihan toivoton kaupassa kävijä, käydään cittarissa aina ja suurinpiirtein samalla ostoslistalla mennään aina; jauhelihaa, nugetteja, joku liha juttu uuniin, pastaa, maitoa, jogurttia ym normijuttuja...enkä mä oikeasti edes tiedä paljonko maitolitra maksaa...otan uskollisesti hyllystä ne jutut mitä tarvitaan ja sitten iloitsen kun laatikosta kolahtaa plopplopplop plussa seteleitä joilla voi käydä shoppailemassa vaikka kodinykkösessä.

Varmasti jos kattoisi tarkempaan mitä jutut maksaa ja ottaisi edullisimman ja edullisimmasta kaupasta niin säästäisi pikän pennin kuussa...mutta ne säästetyt rahat menisi sitten johonkin muuhun, en asuntolainaa saisi maksettua kuitenkaan kerralla pois.
Mä olen varmasti ainoa lajissani kun en teidä minkään hintoja :ashamed:

Yhteistyössä