prismasta ostettu pregent stick ja sen sininen viiva????

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Tein aamulla sellaisen, enkä hoksannu mitää kellon aikoja kattoa. mut katoin testiä kyl puolen tunnin sisään sen tekemisestä.

No, siin testi-ikkunassa oli sininen haamuviiva. ja ohjeissa luki et jos viiva on punainen niin sitten on raskaana mutta hormonipitoisuus vielä alhainen. Eli, olikos tämä sininen haamuviiva sitten vaan testin joku oma viiva? kun molemmissa ikkunoissa oli sininen viiva?
Nii ja ohjeissa myös luki ettei testiä sais kattoa 10 min jälkeen tekemisestä mut perhana ku en tajunnu kelloa kattoo :snotty: siinä aamun kiireissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mun kokemuksen mukaan niihin tulee nykyään harmahtavan sininen hailakka viiva testiajan jälkeen ja se ei meinaa mitään, punainen "haamu" voi sitten olla raskaudesta johtuva.

ok. tätä vähän meinasinkin. just noiden ohjeiden takia ku viivan pitäis olla punainen ja ei kyl punerra yhtään.

uutta testiä kehiin vain mutta kyllä luulen että olet raskaana. ei niihin mulla ainakaan ole ikinä
viivoja tullut ellei aihetta ole ollut vaikka miten myöhässä katsois. Miten viiva on sininen jos piti tulla punainen? Noh, viiva mikä viiva =)

Siis oliko se kontrolliviiva myös sininen? Eikä punainen? Ja pakkauksessa sanottiin, että punainen pitää tulla?

Hae apteekin oma ja testaa uudelleen. Ja muista KATSOA KELLOA TAI TESTIÄ. Se tulos kyllä piirtyy hyvin nopeasti. Sen jälkeen heitä testi roskiin...

Mulle tulee ekana mieleen, että on jotenkin viallinen testi. TAi sitten ojheissa on pieni suomennosvirhe, sininen kääntynyt punaiseksi. Tee uusi testi ja jos tulos on sama, niin testaat vielä kerran eri merkkisellä testillä ja varmistat tuloksen. Sitten soitat testin maahantuojalle/valmistajalle, jotta huomaavat virheen suomennoksessa tai viallisen erän.

Sekä kontrolliviiva että se toinen viiva ovat sinisiä. tämä viiva jonka pitäis kertoa raskaudesta on vaan vaaleampi mutta mieskin sen näki. mut ei tasan punerra yhtään :D

varmaan joku muu viiva.
Nii ja lauantai-aamuna olen viimeksi testannut ihan puhtaan negan apteekin omalla. nyt on vissii kp 42 tietääkseni menossa. Esikoisesta sain plussan vasta kp 52 mut kaikista muista on kp:t olleet alhaisemmat... 32-38...

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Sekä kontrolliviiva että se toinen viiva ovat sinisiä. tämä viiva jonka pitäis kertoa raskaudesta on vaan vaaleampi mutta mieskin sen näki. mut ei tasan punerra yhtään :D

varmaan joku muu viiva.
Nii ja lauantai-aamuna olen viimeksi testannut ihan puhtaan negan apteekin omalla. nyt on vissii kp 42 tietääkseni menossa. Esikoisesta sain plussan vasta kp 52 mut kaikista muista on kp:t olleet alhaisemmat... 32-38...

no tee toisella testillä varmistus..

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:

varmaan joku muu viiva.

no tee toisella testillä varmistus..

mä alan olla sen verran kypsä taas tähän epäluonnollisen pitkään kiertoon sekä noihin testeihin et mulle ihan sama oonko raskaana vai en. kyllä se sit ajan kanssa selviää :kieh:

Mä en vaan tosta prengent sticistä tajua sitä et miten voi toinen viiva värjäytyä punaiseksi mut kai sekin on jotenkin säädetty mahdolliseksi.

No mulla ihan sama tänään aamulla, ei mitään punaista viivaa vaan harmahtava viiva ja testiajan jälkeen. Mä nyt kerrankin toivon etten ole raskaana, kun esikoinen vasta 5kk ja yhdet menkat vasta olleet.

Yhteistyössä