pristäkää mua jooko... :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
nyt on taas tosi möhkö olo, ei mikään huvita eikä kiinnosta...
lääkkeet on vienyt about kaikki tunteet pois, mikään ei tunnu miltään... mutta toisaalta eipä ole enää ahdistustakaan...
perheen kanssa on vieläkin välit hivenen jäässä, ne on sitä mieltä että kun nyt erosin niin ei mulla enää mitään masennusta ole... nyt kun olen saanut sen mitä halusin niin on vaan jaksetava ja tehtävä ja hoidettava asioita...
vaikka se mun olotila ei oo mihinkään muuttunu... apuja en niiltä saa...
asenne on että itse olen sopan keittänyt, nyt siis saan sen yksin lusikoidakin... :(
autokin hajos ja nyt oon jumissa kotona.. edes kauppaan en pääse...

mä en taas vaan jaksais... :( onneks sentään löydän jotain positiiista ja se on se että poika viihtyy tarhassa hyvin, vaikka päivät on pitkiä 20-24 tuntia niin iloisin mielin on... :) se nyt sentään helpotaa, kun ei tarvii huonoa omaatuntoa tuntea siitä että sen sinne laitoin...

mää asun järvenpäässä... vieläpä alueella missä ei julkista liikennettä ole... :headwall: auton saan kuntoon ehkä viikon päästä... seuraavan kerran saan autoa lainaan torstaina kun meen töihin... |O onneks kaapissa on ruokaa,,,

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
poika viihtyy tarhassa hyvin, vaikka päivät on pitkiä 20-24 tuntia niin iloisin mielin on... :) ...

Siis anteeksi, mutta tuliko tuohon hoitoaikaan jokin virhe?

eip ole virhe, poitsu on vuoropäivähoidossa... teen yötöitä joten hoitopäivät on pitkiä mutta vastaavasti niitä on vähemmän :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
poika viihtyy tarhassa hyvin, vaikka päivät on pitkiä 20-24 tuntia niin iloisin mielin on... :) ...

Siis anteeksi, mutta tuliko tuohon hoitoaikaan jokin virhe?

eip ole virhe, poitsu on vuoropäivähoidossa... teen yötöitä joten hoitopäivät on pitkiä mutta vastaavasti niitä on vähemmän :)

Ahaa..no sitten.

Yhteistyössä