V
vieras
Vieras
Yhdessä oltu 12, lapsia 2, pieniä vielä. Jo ennen lapsia tuntui välillä ettei enää oikein kiinnosta. Suhde oli arkipäiväinen, jopa tylsä. Turvallinen toki kyllä, koska mies viimeisen päälle kunnollinen tossukka joka ei vieraisiin mene. Mutta toisaalta ei myöskään keksi meille mitään ekstraa koskaan. Mä olen ollu kaikesta vastuussa kotona jo ennen lapsia ja nyt varsinkin. Tunteet miestä kohtaan ovat olemattomat. En inhoa tai vihaa, mutta en myöskään tunne mitään "suurta" enää, olo täysin välinpitämätön. Yleiset ohjeet: mieti mihin rakastuit, ja: suhteen eteen pitää tehdä töitä. Just, ekaan en muista/tiedä vastausta. Ja toka kohta. Entä jos ei enää huvita eikä kiinnosta. Joskus mies ohimennen yrittää halata tms, ei tunnu miltään, jopa työnnän pois miestä. En halua häneltä mitään. Mulla ei ole toista (missä välissä ja mistä sellaisen olisin saanu?). Mutta tää on niin totaalisen tylsä ja "tunteeton" olotila, etten usko jaksavani seuraavat mahdolliset 50 vuotta. En oikein tiedä haluanko suhdetta korjata, mies luultavasti tyytyväinen tähänkin. Hän ei puhu tunteistaan koskaan, niin vaikea sanoa. Anteeksi vaikea ja pitkä selostus, tunteet niin alamaissa ja tilanne jumissa etten osaa paremmin kuvailla. Onko jollain joskus ollut näin, ja miten kävi?