Prkl, asumistukea 0 euroa.. prkl!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Kun taas tuossa lähellä asuu perhe jonka mies on kirjoilla toisessa paikkaan, mut asuvat silti saman katon alla.. Saavat asumistuet, yh-korotukset, sossusta jne.. Et hitto soikoon mua osaa tollanen ärsyttää!
|O :headwall: :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Kun taas tuossa lähellä asuu perhe jonka mies on kirjoilla toisessa paikkaan, mut asuvat silti saman katon alla.. Saavat asumistuet, yh-korotukset, sossusta jne.. Et hitto soikoon mua osaa tollanen ärsyttää!

No nämä tällaiset kikkailut taitaa olla aika tavallisia. Jos niin ärsyttää, niin laita oma ukkosi muualle kirjoille, saat sinäkin nostella tukia.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

No nämä tällaiset kikkailut taitaa olla aika tavallisia. Jos niin ärsyttää, niin laita oma ukkosi muualle kirjoille, saat sinäkin nostella tukia.

Musta tälläiset kikkailut tuntuu niin tyhmältä.. :ashamed:
Nuo ihmiset on tota harrastaneet monta vuotta jo, hitto että ärsyttää tollanen

Tee ilmianto niistä nimettömänä.
Mua pistää myös vihaksi tukien väärinkäyttäjät.
Sitten ne jotka oikeasti tarvittis niin eivät saa tai saavat surkeasti kun tommosten takia tehdään muidenkin elämä vaikeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Musta tälläiset kikkailut tuntuu niin tyhmältä.. :ashamed:
Nuo ihmiset on tota harrastaneet monta vuotta jo, hitto että ärsyttää tollanen

Onhan se tyhmää, mutta näitä kaikenmaailman tukien kanssa kikkailijoita on paljon. Ja mainittaakoon vielä että itse en mitään tukia nostele, tienaan itse rahani.

moni LUULEE että se naapurin irma kusettaa noissa asioissa ja nostaa tukia ilman aihetta, niin luultiin mustakin aiheetta ja näpäytettiin sitten muita :D , baarissa kavereiden kesken miehen kanssa kailotettiin että ompa kiva kun tulee tukia niin ja niin paljon ja miehen palkka siihen päälle, todellisuudessa en saa mitään muuta kuin kht ja elarit lapsesta joka ei ole uuden miehen biologinen, muuten kyllä sitäkin enemmän :D

sitten tuli kelasta ilmotus koskien kotihoidontukea että pitää antaa selvitys tuloista, vaikkei ne mihinkään ole muuttuneet ja samana pysyi :D tietenkin, kun ne asianmukaisesti haettu aikanaan.

sai kaveritkin opetuksen, ei kannata olla kateellinen siitä mitä moni vaan suustansa päästelee.

tuo kikkailu on todella tyhmää...ei kannata alentua sille tasolle ja saada tukihuijari arvonimeä. Nämä jotka tätä huijausta harrastavat ovat jollain tapaa ylpeitä siitä, että saa kelasta ja sossusta rahaa. Minusta se on vain osoitus vähästa järjenkäytöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Tee ilmianto niistä nimettömänä.
Mua pistää myös vihaksi tukien väärinkäyttäjät.
Sitten ne jotka oikeasti tarvittis niin eivät saa tai saavat surkeasti kun tommosten takia tehdään muidenkin elämä vaikeeksi.

Ja tuo on sellainen perhe jossa mies on töissä, äiti on ns. yh ja saa siis jo lapsilisään yh korotuksen, sossusta hakevat päivähoidon maksun, ja lääkkeisiin rahaa.. jne.
Helkkari et tollanen ärsyttää!!

Ja tuo on sellainen perhe jossa mies on töissä, äiti on ns. yh ja saa siis jo lapsilisään yh korotuksen, sossusta hakevat päivähoidon maksun, ja lääkkeisiin rahaa.. jne.

Juu, ei mee jakeluun mullekaan. Tiedän kyllä että varsinkin työssäkäyvät lapsiperheet on ajettu ahtaalle, mutta silti.. epärehellisyyttä en hyväksy, koska tollasten takia menee muidenkin elämä vaikeeksi >kela-asiat tehdään aina vaan vaikeemmaksi ja vaikeemmaksi.. ihan näitten tämmösten huijarien takia.
Sitten esim. minä (ja tuhannet muut) joka oikeesti tartten ne tukeni sieltä, en saa koko kesänä mitään kun koko systeemi jumittaa. :kieh:

Ilmianna ne paskiaiset!

Me ollaan työttömiä - molemmat. Asumistukea 0 euroa, prkl sentään.

Ehkä te asutte liian halvassa asunnossa - joku palstalainen osaisi varmasti neuvoa, minkäkokoisessa asunnossa minkäkin kokoinen perhe voi asua jotta saa maksimituet :whistle:

*muoks* tosin työttömälläkin voi olla sen verran suuret tulot, että asumistukea ei tipu (liiton rahat)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Juu, ei mee jakeluun mullekaan. Tiedän kyllä että varsinkin työssäkäyvät lapsiperheet on ajettu ahtaalle, mutta silti.. epärehellisyyttä en hyväksy, koska tollasten takia menee muidenkin elämä vaikeeksi >kela-asiat tehdään aina vaan vaikeemmaksi ja vaikeemmaksi.. ihan näitten tämmösten huijarien takia.
Sitten esim. minä (ja tuhannet muut) joka oikeesti tartten ne tukeni sieltä, en saa koko kesänä mitään kun koko systeemi jumittaa. :kieh:

Ilmianna ne paskiaiset!

Vaikuttaako ilmiantaminen mitään??
Kauan sitten oli yks tuttu jotka ehtivät näin tehdä 1-2kuukauden ajan, joutuivat tosin lopettamaan heti kun joku kertoi Kelalle.
No, nuo ovat tuota tehneet jo vuosia, ja ei oo kukaan puuttunut vaikka kaikki tietää kyllä.

Me ollaan työttömiä - molemmat. Asumistukea 0 euroa, prkl sentään.

se on kyllä jo väärin! mut toisaalta, kannattaa valittaa siitä päätöksestä ja varmistaa ettei muut "tulot" tai siis tuet ylitä sitä rajaa, että asumistukea saa.
mulla ainakin teinivuosina ylitty se raja jollain muutamalla kympillä, en saanu asumistukea ja samaan aikaan kaveri nosti muutaman kympin pienemmillä tuloilla asumistuen... sekös söi.

saatko sen kelan sivuilla olevan laskurin mukaan sitten asumistukea ?

Mua ottaa kyllä kanssa moinen päähän: ei antas oma moraali periksi. Ei se oo tosiaan ihme, et tukien hakemisesta tulee hankalaa, tarvitaan vaiks mitä lippulappua ja hakuajat on pitkiä kun tollasten takia on pakko syynätä kaikki mahd. pilkun tarkkaan :/

Yhteistyössä