prkl, mikä siinä on niin vaikeaa ilmoittaa onko tulossa syömään vai ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
ärsyttää tavattomasti, kutsuin 3 kaveriani syömään ja saunomaan meille tänään... noh yksi vastas tänään kun kysyin että onko tulossa.. ei ole.. kaksi muuta ei oo eilisen jälkeen ilmoittanu mitään.. ja eilen sain vastauksen että katsotaan.. :headwall: :headwall: miksi ei voi vaan sanoa kyllä tai ei... nyt kello alkaa olla sen verta paljon että en kyl ennää ala mitään ruokaa laittaa.. prkl.. turhaan mäkin ketään kutsun kun näköjään on aina niin vaikeeta... |O |O

niinpä.. |O kiva nähdä vaivaa turhaan kun varuiks nyt kuitenkin sitte siivoaa ja hankkii ruokatarpeet... :headwall: ja sitte jos on isompi porukka kutsuttu ja ketään ei tule niin pakkohan se ruoka on tehdä kuitenkin.. |O nytkin sitten minä ja poitsu vedetään viikko lasagnea.. prkl.. eipä silti, tykkään mä siitä ruokana että eiköhän se mene kaikki... :D

näin mäkin aattelen, ois ihanaa mennä kylään syömään ja viettään iltaa... mutta ilmeisesti kaikki ei sitten tykkää.. mut vois sen sitte suoraan sanoa, että ei ole tulossa kiitos kutsusta.. mut ei, kun katellaan ja sitte saa ite laittaa viestiä perään että ootko nyt tulossa vai et... ja sitte hyvällä tsägällä tulee vastaus että en, joskus ei sitäkään... en mää enää ymmärrä miks jaksan ees yrittää kutsua porukkaa kylään :headwall: :headwall:

No on kyllä ärsyttävää tuommoinen. Eikö voi suoraan sanoa, onko tulossa vai ei, ettei turhaan odottele. :kieh: Minä ainakin menisin innoissani ja jos en pääsisi, ilmoittaisin kyllä heti.

ei kaikki jaksa keskellä viikkoa lähteä kyläileen vaikka kaveri olisikin kuinka hyvä ystävä. Mä oon just sellanen etä haluan viikolla olla ihan illat rauhassa ja sanon sen kyllä. Mut silti kukaan ei ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
ei kaikki jaksa keskellä viikkoa lähteä kyläileen vaikka kaveri olisikin kuinka hyvä ystävä. Mä oon just sellanen etä haluan viikolla olla ihan illat rauhassa ja sanon sen kyllä. Mut silti kukaan ei ymmärrä.

no onko silti vaikee sanoa et kiitos kutsusta, mut en nyt jaksa?!
muoks. en sisäistäny lukemaani :ashamed:
mut siis en mä ainakaa loukkaantuis, kurja et jotkut ei ymmärrä :(

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ärrrrsyttävää...
Kyllä jos miut kututtas iltaa viettämään niin varmasti menisin jos pääsisin... Tuommoset ois ihania, sais useemminkin olla...

Totta,tommoset on todella harvinaista herkkua meilläpäin..Mut millaset ystävät kehtaa olla ilmottamatta. Musta ainakin ois pitänyt eilisiltana viimestään ilmottaa,jossei heti pysty sanomaan pääseekö. Tosi kurja juttu.. :hug:

Tuo on niin ärsyttävää :kieh:
Nykyään en ole edes yrittäny mitään järjestää kun sen verran aikoinaan saanu tarpeekseni, ei todella voida ilmottaa tuleeko vai ei tai sitten soittaa joskus todella myöhään että joo ollaankin täällä baarissa. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
mä kyllä ymmärrän jos ei jaksa/halua tulla, mutta sen vois tosissaan ilmoittaa.. noh, oli viimonen kerta kun kutsun.. en jaksa kerta toisensa jälkeen pettyä.. :|

:hug: Hitsi ei vaan tosiaan käsitä..mä ainakin olisin innolla tulossa..Ja tosiaan se ettei pääse/jaksa/halua..se pitäis osata ilmoittaa.. :(

joo, mäkin olen tosi huono kyläilemään töiden päälle, kun päivät venyy matkoineen 10 tuntisiksi jo muutenkin, ja kello herättää viideltä, mutta EN YMMÄRRÄ MIKSI EI VOI ILMOITTAA ETTÄ VOI KIITOS MUTTA JOS VAIKKA KOKEILTAISIIN SAMAA VIIKONLOPPUNA TMS.
tuollaisesta tulloo tosi pahamieli.. ja toisaalta tuskin kukaan ihan hirmu usein saa noin mukavaa kutsua, että vaikka väsyttäisi niin kyllä mä varmaan silti menisin..
mulla ongelmia tuottaa muutamat puolitutut jotka pyytää kylään jatkuvasti, ne asuu sillai että pitäisi parilla bussilla mennä ja oon yrittänyt et välillä nähtäisiin myös mulla (niillä auto, äiti kotona jne. ) eli ehkä nekin pystyisi tulla tännepäin mutta mutta.. aina on kiinni siitä jaksanko lähtee töiden jälkeen, useimmiten en mutta senkin sanon suoraan...

Onpa kivoja kavereita sulla :o mä varmaan hyppisin riemusta jos joku mut kutsuis viettämään iltaa! Mua vaan ei kukaan kutsu eikä itselläkään ole ketä kutsua :( kun ei edes päivällä tulla kylään ku kutsuu niin kukapa mun kans sit iltaa haluais viettää... Tuli vähän itsesääli viesti vaik piti kyl vaan sanoo et sun tuttus on perseestä!!

Onpa kivoja kavereita sulla :o mä varmaan hyppisin riemusta jos joku mut kutsuis viettämään iltaa! Mua vaan ei kukaan kutsu eikä itselläkään ole ketä kutsua :( kun ei edes päivällä tulla kylään ku kutsuu niin kukapa mun kans sit iltaa haluais viettää... Tuli vähän itsesääli viesti vaik piti kyl vaan sanoo et sun tuttus on perseestä!!