Mikä siinä on, että mies ei voi suunnitella etukäteen!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Miehen työpaikan illan istujaiset on tänään jossakin hevonkuusessa 8siis jossain (Vierumäellä tai jossain) Ja kaksi viikkoa kyselin, että jäätkö yöksi hotelliin tai johonkin, että ilmoita sitten ajoissa, että minulla huomenna aamuvuoro ja voin ilmoittaa töihin tulevani hiukan myöhemmin, että saan lapset hoitoon. Mies on kaksi viikkoa toitottanut, että ei hän halua sinne jäädä pälä pälä ja minä sitten ajattelin, että jaahas, ei sitten (minä yritin kannustaa, että jää ihmeessä kun tiedossa saunomista ja olutta ja ruokaa jne. ) No, nyt sitten soitti, että jää sinne yöksi!!! Kappas vaan. Menee tuo aamu sitten aika tiukille!!! Päiväkoti aukeaa 6.30 ja 7.00 alkaa työvuoro ja työmatkaa kuitenkin on. Koira pitää lenkittää kahden lapsen kanssa....eli herätään varmaan siinä 5 pintaan |O Ja niin kun minä yritin kysellä jo kaksi viikkoa tuota!!!!!!!! :headwall: :headwall:

Meillä vähän samaa vikaa, kyllä se kaikenlaista suunnittelee muttei juurikaan ota kaikkia tarpeellisia asioita huomioon ja sitten kun minä niistä vähän huomautan niin saattaapi loukkaantua.. :whistle:
Niillä ei aivot pelaa yhtä hyvin kuin meillä.. :saint:

Minä en olisi tuollaiseen suostunut. Olisin sanonut miehelle, että koska ei ajoissa ilmoitanut asiasta, niin saa luvan tulla kotiin, koska aamulla pitää lapset ja koirat hoitaa. Törkeää herättää pienet lapset klo 5 vain sen takia, että isi ei osaa päättää mitä tekee. Onpa ajattelematon mies sulla.

Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy:
Minä en olisi tuollaiseen suostunut. Olisin sanonut miehelle, että koska ei ajoissa ilmoitanut asiasta, niin saa luvan tulla kotiin, koska aamulla pitää lapset ja koirat hoitaa. Törkeää herättää pienet lapset klo 5 vain sen takia, että isi ei osaa päättää mitä tekee. Onpa ajattelematon mies sulla.

Tämä on Tosi harvinaista kyllä. Eniten ärsyttää se, että yritin kannustaa jäämään, koska tiesin sen työporukan, että niillä on varmasti hauskaa! Aina vaan sanoi, että ei jää. Nyt kun soitti niin sanoi, että on NIIn kivaa, että jääkin yöksi (kas vaan, enkös minä sanonut!!!!! ) :kieh: En viitsi olla ilonpilaaja, jäkättävä akka! Työkaverit ja pomo kun kannustavat miestä jäämään. Antaisi minusta melkoisen pirttihirmun kuvan. Sanoin kyllä pari valittua sanaa, ettei ihan luule päässeensä koira veräjästä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Meillä vähän samaa vikaa, kyllä se kaikenlaista suunnittelee muttei juurikaan ota kaikkia tarpeellisia asioita huomioon ja sitten kun minä niistä vähän huomautan niin saattaapi loukkaantua.. :whistle:
Niillä ei aivot pelaa yhtä hyvin kuin meillä.. :saint:
Juurikin näin!!!

No voi kökkö. Eipä tossa muuten mitään mutta sun aamusta tulee kiirus.

No tietääpähän seuraavalla kerralla itse varautua niin et mies jää yöksi- jäi sitten tai ei.
Ottakaamme kaikki tää opiksi tästä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
No voi kökkö. Eipä tossa muuten mitään mutta sun aamusta tulee kiirus.

No tietääpähän seuraavalla kerralla itse varautua niin et mies jää yöksi- jäi sitten tai ei.
Ottakaamme kaikki tää opiksi tästä :)

niin olisi pitänyt tajuta! Kiire tulee :/

Alkuperäinen kirjoittaja jk:
No eipä sitä välttämättä etukäteen voi arvata, että onkin hauskaa. Mä en koskaan etukäteen ajattele olevani pitkään, mutta joskus silti tulee oltua.

En vaan tajua, että miksi ei voi kuitenkin sanoa, että jää yöksi (olisin ainakin varautunut siihen ) vaikka tulisikin sitten kotiin. Parempi niin. Olisin varautunut viemään lapset. Ääh....ärsyttää vaan....

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Miehiltä yksinkertaisesti puuttuu se taito

Näinpä :(
Saman sain todeta omasta ukkosestani. Se lähti maanantaina 200km päähän töihin, tulee huomenna. Tää keikka kestää parhaassa tapauksessa vuoden loppuun :headwall: Viime lauantaina mies oli jotain helkkarin halliapystyttämässä kaverilleen, ja oli sieltä lähtiessään luvannu kaverille, et tulee myös tulevana lauantaina hommiin. Minä sit vedin herneet asiasta nokkaan, että hyvä on, herra tulee torstai-iltana kotiin puolikuolleena väsymyksestä, todennäköisetsi nukkuu perjantain, ja koittaa palautua viikosta. Lauantaiaamuna se pyyhkäsee 30km päähän taas. Ja missäs välissä minä ehdin nähdä miestä ja tyttö isäänsä kunnolla... Sunnuntai-iltana on jo taas ajettava sinne 200km päähän töihin :headwall: Että näkyy perävalot pisimmillä suorilla miehestä :(
Minitsin asiasta, niin vastaus oli, että ei hän muistnu koko asiaa kun lupasi kaverilleen, siis ei muistanu sitä, että onkin kaukana meistä viikon, ja sit ei ehdi nähdä... :headwall: Miehet...

Yhteistyössä