Prkleen natsiope? Pitääkö lapsen lintsata huomenna.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huoh"

Vieras
Laitoin opettajalle viestiä wilmassa että lapsella on iso kipeä rakko jalassa, huomisen kaksoisliikuntatunti olisi hiihtoa ja sillä jalalla ei hiihdetä. Hyvä kun pystyy kenkää pitään. Ope meinas että hiihtään vaan. Kyllä se paranee. Jep.

[QUOTE="heh";25663819]rakkolaastareita on olemassa ;) Vai meinasitko että saa vapautuksen liikkatunnista kun on nyt rakko jalassa :laugh:[/QUOTE]

No heh heh ja naurut päälle. En menisi itsekään ehdoin tahdoin hiihtämään, jos jalassa olisi rakko. Ehkä sitten hiihtäisin, jos pitäisi lähteä ryssää hiihtäen pakoon tmv. pakottavaa.

Liikunnanopetuksessa tehdään kyllä kaikki sen eteen, että seuraavakin sukupolvi vihaa kaikkea liikuntaa.

• Tykkää
Reactions: The Maiden
[QUOTE="vieras";25663838]No heh heh ja naurut päälle. En menisi itsekään ehdoin tahdoin hiihtämään, jos jalassa olisi rakko. Ehkä sitten hiihtäisin, jos pitäisi lähteä ryssää hiihtäen pakoon tmv. pakottavaa.

Liikunnanopetuksessa tehdään kyllä kaikki sen eteen, että seuraavakin sukupolvi vihaa kaikkea liikuntaa.[/QUOTE]

Rakkolaastari vaan kehiin, niin lapsi oppii oikean tavan.

[QUOTE="vieras";25663838]No heh heh ja naurut päälle. En menisi itsekään ehdoin tahdoin hiihtämään, jos jalassa olisi rakko. Ehkä sitten hiihtäisin, jos pitäisi lähteä ryssää hiihtäen pakoon tmv. pakottavaa.

Liikunnanopetuksessa tehdään kyllä kaikki sen eteen, että seuraavakin sukupolvi vihaa kaikkea liikuntaa.[/QUOTE]

Itse sinä asiasta nyt teet ongelman ;)
Vai oletko sinä niitä jolla rakko jalassa haen saikkua,tällainen nyhverö oli aikoinaan yksi neiti eikun poikaystävä joka todellakin sai etsiä kaltaistaan seuraa muualta.
Ottipa kerran saikkua kun oli ihan tikku sormessa,sitä en tiedä mitä oli lääkärissä valehdellut.

[QUOTE="heh";25663857]Itse sinä asiasta nyt teet ongelman ;)
Vai oletko sinä niitä jolla rakko jalassa haen saikkua,tällainen nyhverö oli aikoinaan yksi neiti eikun poikaystävä joka todellakin sai etsiä kaltaistaan seuraa muualta.
Ottipa kerran saikkua kun oli ihan tikku sormessa,sitä en tiedä mitä oli lääkärissä valehdellut.[/QUOTE]

Heh heh.... ja sä lähdit suoraan synnytyksestä juoksulenkille kun oot niin sitkeä sissi, eiks niin?

Rakkolaastari jalkaan ja hiihtämään. Mutta ilmeisesti tässä ei nyt haluta tehdä asialle mitään, vaan halutaan opettaa lapsi sihen, että marisemalla ja vinkumalla voi päästä helpommalla. Ja miksi edes yrittää kun voi luistaa kaikesta vähänkin epämiellyttävästä.

Tuo onkin hyvä idea, opeta lapsesi vielä lintsaamaan. Tai ehkäpä hän jo osaakin...

Jos jalka on kipeä niin sitten ei lapsi mene hiihtämään. Ilmaiset vahvasti opelle mielipiteesi. Onko koululla terveydenhoitaja. Eikös hän voi tarkistaa jalan.

Mikä peruste teillä on sille, että lapsen pitää hiihtää vaikka rakko jalassa? Mulle tuli rakko jalkaan vaelluksella ja lähti siitä hiertymään ja hoidin avohaavaa varmaan pari kuukautta ennen kuin sain sen taas kuntoon. Ja oli rakkolaastari, mutta rasituksessa se ei pysynyt paikoillaan.

Meneekö teistä lapsi jotenkin pilalle, jos hänelle ollaan armollisia tässä asiassa? Pitääkö koululiikunnan edelleen olla kärsimystä eikä missään nimessä nautittavaa tai edes houkuttelevaa?

• Tykkää
Reactions: as if
Minö olen ihminen jolle tulee rakot jalkoihin jokaisista kengistä ym. joita jalkaani laitan. Tässähän saisi olla kävelemättä loppu elämänsä jos niitä alkaisi suremaan ja valittelemaan.

[QUOTE="vieras";25663879]Mikä peruste teillä on sille, että lapsen pitää hiihtää vaikka rakko jalassa? Mulle tuli rakko jalkaan vaelluksella ja lähti siitä hiertymään ja hoidin avohaavaa varmaan pari kuukautta ennen kuin sain sen taas kuntoon. Ja oli rakkolaastari, mutta rasituksessa se ei pysynyt paikoillaan.

Meneekö teistä lapsi jotenkin pilalle, jos hänelle ollaan armollisia tässä asiassa? Pitääkö koululiikunnan edelleen olla kärsimystä eikä missään nimessä nautittavaa tai edes houkuttelevaa?[/QUOTE]

Kyllä koululiikunnan pitää olla kärsimystä, kun sillä on niin pitkä perinne.

Juu, mun muksulle tuli rakko kantapäähän hiihdosta, ja oli kyllä ihan liian kipeä mihinkään jalkineeseen. oli aivan punainen ympäriltäänkin se rakko. Laitan lapun liikkaopelle, jos ei lapsi pysty osallistumaan liikkaan. Ja open on parempi totella...

On rakkoja ja rakkoja, toiset paranee heti kun puhkaisee ja toiset on tosi kipeitä pitkään. En minäkään ymmärrä, miksi lapsen pitäisi hiihtää huomenna? Mitä jaloa tarkoitusta varten se karaisee? Mun mielestä olisi parempi pitää liikunta hauskana, niin sitä saattaa tulla omin päinkin harrastettua. Aikuinen kyllä pärjäilee rakkolaastari jalassa pakolliset menot mutta lapsen kohdalla voi vähän armahtaa ja käyttää maalaisjärkeä.

[QUOTE="vieras";25663961]Ehkä sun pitäisi vaan opetella ostamaan leveämpilestisiä ja noin 1-2 kokonumeroa suurempia kenkiä.[/QUOTE]

eipä auta. on omituisen muotoinen jalka ja aina jostakin hinkkaa

[QUOTE="sama";25663987]eipä auta. on omituisen muotoinen jalka ja aina jostakin hinkkaa[/QUOTE]

Satsaa enemmän rahallisesti, niin saat kengät jotka ei hinkkaa mistään.

T: toinen samanlainen

[QUOTE="Sirkkeli";25664073]Satsaa enemmän rahallisesti, niin saat kengät jotka ei hinkkaa mistään.

T: toinen samanlainen[/QUOTE]

Tätä helppo peesiä... mulla on vaivasenluut ja Mortonin neurooma, jalat ei koskaan kivuttomat ole mutta kunnon kengillä on eroa kuin yöllä ja päivällä joihinkin halpiksiin... esim. Sievi tekee jalkineita erityisen leveällä lestillä, sopivan mun jalkaani parhaiten, myös Pomarfinin kengät on hyviä. Alle satasen harvoin löytyy kenkiä joita oikeasti pystyisin käyttämään.

Käsittämätöntä vittuilua. Ei uskois että teillä lehmillä on lapsia! Rakkolaastari ON käytössä mutta kipeä on. Ja uudet kengät hinkkas sen rakon, tykkää hiihtämisestä kyllä mutta itkienkö se sinne ladulle pitäis laittaa.

[QUOTE="Lissu";25664090]Tätä helppo peesiä... mulla on vaivasenluut ja Mortonin neurooma, jalat ei koskaan kivuttomat ole mutta kunnon kengillä on eroa kuin yöllä ja päivällä joihinkin halpiksiin... esim. Sievi tekee jalkineita erityisen leveällä lestillä, sopivan mun jalkaani parhaiten, myös Pomarfinin kengät on hyviä. Alle satasen harvoin löytyy kenkiä joita oikeasti pystyisin käyttämään.[/QUOTE]

Vaivasenluut voi leikata. Miksei ole leikattu jos kerran kipeät?

Yhteistyössä