Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Oottepas te nuoria ja söpöjä![]()
Mä en :|
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:älä nyt hulluja puhu! kaunis nainen :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:älä nyt hulluja puhu! kaunis nainen :attn:
Juu mutten nuori enkä yleensä kovin söpö. Vanha raakki, selkä särkee edelleen puolen tunnin autossaistumisesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Mulla meidän perheen uusin tuleva tulokas :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oothan sä vielä nuori ja söpö!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Mulla meidän perheen uusin tuleva tulokas :heart: :heart:
Mitäs rotua tuo uusin tuleva tulokas on? Lutunen :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Seltsu:Tarvi ihan tarkistaa ja alkoi naurattaa... Mä niin harvakseltaan täällä nykysin enää käyn, etten muistanut laittaneeni tuollaista kuvaaNo, tuosta ei ainkaan mua tunnista koska kuva on otettu 2001 - mä olen se vasemmanpuoleinen...
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Seltsu:Tarvi ihan tarkistaa ja alkoi naurattaa... Mä niin harvakseltaan täällä nykysin enää käyn, etten muistanut laittaneeni tuollaista kuvaaNo, tuosta ei ainkaan mua tunnista koska kuva on otettu 2001 - mä olen se vasemmanpuoleinen...
Haaskaa suakin nähdä välillä =)