Prolaktiinista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Hei!

Olen synnyttänyt kaksi vuotta sitten ja imetyskin jo loppunut reilu vuosi sitten. Kuukautiset ei mulla normaalisti alkanut, joten aloitin vuosi sitten e-pillerit ja niiden avulla kuukautiset tulivat säännöllisesti. Nyt lopetin pillerit ja menkkoja ei ole näkynyt. Kävin gynellä ja sain verikokeiden jälkeen kuulla, että prolaktiini (maidon eritys hormoni) on korkealla ja nyt saan 2kk lääkekuurin. Jos ei laske niillä, sitten jatkotutkimuksiin sairaalaan :(
Onko muilla ollut tämmöstä? Jos on, miten on arvo laskenut?

 

Yhteistyössä