Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:Meillä harjoitellaan jo ihan itse kengännauhoja :wave:
T: paska avovaimoko ? :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:Meillä harjoitellaan jo ihan itse kengännauhoja :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:Meillä harjoitellaan jo ihan itse kengännauhoja :wave:
![]()
meillä on tarralenkkarit kun en vielä jaksa perehtyä tuohon opettamiseen.
T: paska avovaimoko ? :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:noiden lisäksi syötän mieheni, pyyhin siltä pyllyn ja kylvetän pari kolme kertaa viikossa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:mites sitte ku mun vaimo ei oo nyt kotona ja mun pitäis keittää kahvia ni pitiks siihe laittaa joku jutska niiku väliin ennenku iskee niit jauhoja (vehnä?) sinne luukkuun siin kahvinkeittimen päällä? Mikä se siitä sivusta aukeava juttu sit on? Siellä on joku tötterö tms. Entäs vesi. Laitetaanko se siin lasisessa pannussa siihen lieden näköselle ja annetaan vaan olla?
Ei näitä tajuaEn ollu varautunu tähän. Tahtoo kahvia.
Ai nii ja sit alkkareista. Isoin reikä on se mistä tunkeudutaan niihin pienempiin reikiin jaloilla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos mies ei osaa itte pukia niin saa muuttaa takas äitinsä rinnoille.
Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä vaimo:Ihan itse voidella leipänsä !![]()
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:Onko teidän 35-vuotiaat miehet yhtä hankalia kuin minun mieheni? Muutama esimerkki:
Mun miehellä on joku kauhea uhmaikä nyt menossa, joten tuo pukeminen on vähän hankalaa. Se on vielä saanut päähänsä, ettei halua pitää kypärälakkia saati sateella halua pitää kurahousuja. Kuvittele sitten, millaista sitä on yrittää pukea, kun pituuttakin on jo 184cm. Ei ole helppoa ei. Jokaisen uloslähdön jäljiltä mä olen ihan hikipäässä.
Ja kyllä mun täytyy sen puhelut hoitaa, kun se näppäilee siihen aina vääriä numeroita. Siis soittelee mun mielestä ihan väärille tyypeille. Lisäksi mies täytyy pitää vielä valjaissa, kun postia lähdetään hakemaan tuosta 20m päästä. Eihän siitä muuten tulisi mitään, sehän karkaisi heti omille teilleen. Nuo kaverit ovat kyllä pienoinen ongelma. Mulla on sellanen 10 sivun mittanen, A4-kokoinen kyselylomake, jonka jokainen miehen kaveriksi haluava joutuu täyttämään. Jos vastaa enempi kuin kaksi kertaa väärin, on anomus hylätty. On muuten ollut tosi surkea taso tähän mennessä.
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä vaimo:Ihan itse voidella leipänsä !![]()
No mun ei! Miten sait oppimaan? Ku tuo pistää sen voin vaan sellaseks kasaks siihen keskelle eikä ymmärrä levittää, vaikka kuin neuvoisin... :/
Meillä mies saa silloin pukea itse, ku menee vaan leikkimään tai itekseen ulos, mut jos mun on kehdattava mennä mukaan, pitää vähän syynätä. Esim sukat käsken yleensä ottamaan pois sandaaleista. :x
Leikkimään saa mennä, jos on läksyt tehty ja kotihommat hoidettuna. Mut kavereita ei saa tulla enään 19 jälkeen, ku silloin vauva menee jo nukkumaan.
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tsiisus:Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:Onko teidän 35-vuotiaat miehet yhtä hankalia kuin minun mieheni? Muutama esimerkki:
Mun miehellä on joku kauhea uhmaikä nyt menossa, joten tuo pukeminen on vähän hankalaa. Se on vielä saanut päähänsä, ettei halua pitää kypärälakkia saati sateella halua pitää kurahousuja. Kuvittele sitten, millaista sitä on yrittää pukea, kun pituuttakin on jo 184cm. Ei ole helppoa ei. Jokaisen uloslähdön jäljiltä mä olen ihan hikipäässä.
Ja kyllä mun täytyy sen puhelut hoitaa, kun se näppäilee siihen aina vääriä numeroita. Siis soittelee mun mielestä ihan väärille tyypeille. Lisäksi mies täytyy pitää vielä valjaissa, kun postia lähdetään hakemaan tuosta 20m päästä. Eihän siitä muuten tulisi mitään, sehän karkaisi heti omille teilleen. Nuo kaverit ovat kyllä pienoinen ongelma. Mulla on sellanen 10 sivun mittanen, A4-kokoinen kyselylomake, jonka jokainen miehen kaveriksi haluava joutuu täyttämään. Jos vastaa enempi kuin kaksi kertaa väärin, on anomus hylätty. On muuten ollut tosi surkea taso tähän mennessä.
![]()
![]()
![]()
![]()