(puh)Liiittymä vahingossa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "einäin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"einäin"

Vieras
Tää on noloa, mutta.. nyt tarviin nyt teidän apua ! Eli tuli tunaroitua saunalahden kanssa, ja laitoin sähköpostia sinne tukeen: "Hei !

Kokeilin huvikseni saunalahden vähennyslaskukonetta, ja tarkoituksenani ei ollut tilata (vielä) / tehdä uutta liittymää, halusin vain katsoa mitä pitää tehdä jos haluaa uuden liittymän jne.

Laitoin erääseen kenttään sähköpostiosoitteeni ja puhelinnumeron, ja äsken puhelimeeni tuli viesti: "Hei, tässä salasanasi saunalahden Gsm numeronvaihtopalveluun", jotain tuontapaista. Eikai siellä nyt näy, että olisin tilannut liittymän? Jos näin on, niin poistakaa kaikki mahdollinen ! :), ja sieltä tuli vastaus että koko tukea ei enää ole.

ystävällisin ja panikoivin terveisin ***** " Tuolta tuli sitten vastaus, että koko tukea ei ole enää olemassakaan ja soita sinne ja sinne. Noh, soitin, ja äijä sanoo: "sori, en osaa auttaa kun noi liittymäihmiset tulee tänne vasta maanantaina, että soiteleppa sillon! " että, kertokaas nyt te viisaammat että oonko vahingossa tehny itelleni liittymän & numeronsiirron saunalahdelle ? :D

Alkuperäinen kirjoittaja eipä hätiä;28336752:
Sauniksen liittymän avauksessa verkkonkautta vaatii tunnistautumista esim. verkkopankin tunnusluvuilla...,

Eli, mun ei välttämättä ees tarvii soittaa huomenna sinne asiakaspalveluun. :)

[QUOTE="einäin";28336765]Eli, mun ei välttämättä ees tarvii soittaa huomenna sinne asiakaspalveluun. :)[/QUOTE]

No, mikään ei estä sua nyt kirjoittamasta viestiä sinne, jos et kerkeä soittaa. Kirjoita nyt ihmeessä vaikkei sen pitäisi olla mahdollista ilman verkkopankkien tunnistautumista. Siis tuo liittymän avaus

[QUOTE="vieras";28336795]No, mikään ei estä sua nyt kirjoittamasta viestiä sinne, jos et kerkeä soittaa. Kirjoita nyt ihmeessä vaikkei sen pitäisi olla mahdollista ilman verkkopankkien tunnistautumista. Siis tuo liittymän avaus[/QUOTE]

Okei. Ehkä se tuo mullekkin mielenrauhaa, jos soitan. :) Jos siellä jotain on, niin toivottavasti ne asiakaspalvelijat saa poistaa ne tiedot.

Minulla on ollut kaikenlaista säätöä saunalahden kanssa, nimenomaan kun olen yrittänyt netissä tehdä tilauksia. Tilaukset tullut mm. tuplana, laskutetaan tuplana, jne. Kannattaa olla tarkkana saunalahden kanssa:)

Yhteistyössä