puhdas, hyvältä tuoksuva koti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä puhd.aineita käytätte, että saatte kodin tuoksumaan puhtaan raikkaalle? On ilo mennä paikkoihin missä on puhdas raikas ilma. Itse olen yrittänyt eri puhd.aineilla, tuloksetta. En meinaa, että meillä "haisisi", mutta haluaisin semmosen raikkaan tuoksuvan kodin.

Kemikaalien tuoksu ei oikeasti ole puhtaan tai raikkauden tuoksua. Se on myrkkyjen lemu. Oikea puhtaus ei tuoksu, on vain hyvä hengittää eikä lemua millekään.

Kaiken aa ja oo on hyvä ilmanvaihto, puhtaat tekstiilit ja puhtaat ihmiset. Minä tuuletan päivittäin paljon ja kesällä on aina ikkunat auki, vaikka onkin ilman vaihtokone ja vaikka sanotaankin, että tällaista taloa ei saisi tuulettaa.

Rakastan tuuletusikkkunoita!! Ja rakastan pyykinpesuainetta, jossa on hyvin mieto tuoksu, ei haise kemikaalit läpi eikä ole turhan voimakkaita tuoksuttimia.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesijätär:
Kemikaalien tuoksu ei oikeasti ole puhtaan tai raikkauden tuoksua. Se on myrkkyjen lemu. Oikea puhtaus ei tuoksu, on vain hyvä hengittää eikä lemua millekään.

Kaiken aa ja oo on hyvä ilmanvaihto, puhtaat tekstiilit ja puhtaat ihmiset. Minä tuuletan päivittäin paljon ja kesällä on aina ikkunat auki, vaikka onkin ilman vaihtokone ja vaikka sanotaankin, että tällaista taloa ei saisi tuulettaa.

Rakastan tuuletusikkkunoita!! Ja rakastan pyykinpesuainetta, jossa on hyvin mieto tuoksu, ei haise kemikaalit läpi eikä ole turhan voimakkaita tuoksuttimia.

Juuri näin meilläkin.
entisessä asunnossa haisi tunkkaselle vaikka mitä teki mut siellä luultavasti olikin kosteusvauriota/hometta.