Puhelinliittymät vaihtoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Hei. Nyt on semmonen tilanne, että puhelinlaskuni on liian kallis. Ainakin 50?.
Tähän laskuun kuuluu siis mun ja lapseni puhelinlasku. Toivoisin, että puhelinlasku olisi alle 30?. Joten autatteko löytämään mulle ratkaisun?

Lapseni ei juurikaan kirjoita tekstiviestejä, soittelee enimmäkseen minulle ja lyhyitä puheluita mummilleen ja kavereilleen.

Itse soitan kuukaudessa n. nelisen tuntia ja tekstiviestejä ehkä 50kpl, nämä nyt hieman aina vaihtelee.

Lapsella on ollut saldoraja, mikä on ihan hyvä ollut 15?.

Eli laskumme tulee näistä:

kuukausimaksu 1,99?
saldosopimus 1,68
perhe kuukausimaksu 6,91
puhelut n. 7?
yht. 17,45 ?

Ja mulla on puhepaketti tekstarit 150kpl ja puhe 600min. ja maksaa n. 35?

Eli yhteensä siis se reilu 50?

Prepaid liittymää en haluaisi kun en tiedä niistä mitään.

Olisi tosi ihanaa jos auttaisitte.

Miten olisi saunalahti tuplapaketti 500 min. puhe 100kpl tekstari 19,90 ja lapselle Dna toivo 8,90 100min. puhe tekstari 50kpl eli yhteensä 28,80?. Mitä mieltä olette noista?

Minkäikäinen lapsi ja minkä verran käyttää puhelinta?

Saunalahtea mä lähtisin suosittelemaan, sulle Tuplapaketti+ (jos ei ole tarvetta uudelle puhelimelle) eli 19,90 e/kk ja joka neljäs kuukausi maksutta. Lapselle joku minuuttihinnoiteltu, esim. Edukas tai Eliitti+.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Minkäikäinen lapsi ja minkä verran käyttää puhelinta?

Saunalahtea mä lähtisin suosittelemaan, sulle Tuplapaketti+ (jos ei ole tarvetta uudelle puhelimelle) eli 19,90 e/kk ja joka neljäs kuukausi maksutta. Lapselle joku minuuttihinnoiteltu, esim. Edukas tai Eliitti+.

8v lapsi. Ajattelinkin tilata itselle tuon tuplapaketti+. Mikähän lapselle sitten?

Sulla on aivan liian iso puhepaketti. Maksat turhaa noin isosta paketista, kun jää käyttämättä. PIenempi paketti tai sitten ei ollenkaan eli maksat vain todellisista kuluista.

Yhteistyössä