Puhelinmyyjä tms..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joojoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";25529474]Mikä tässä on kysymys? Ilmeisesti töistä oli kysymys.

Kotoa käsin pystyy tekemään vaikka mitä, esimerkiksi systeemisuunnittelua ja vaikka mitä.[/QUOTE]

Mulla ei ole ammattia..No kerro toki lisää?

[QUOTE="joojoo";25529499]Mulla ei ole ammattia..No kerro toki lisää?[/QUOTE]

Eli töitä joita voi tehdä kotoa: hieroja, parturi, konsultti, arkkitehti, suunnittelija, webdesigner, webtestaaja...

[QUOTE="Vieras";25529514]Eli töitä joita voi tehdä kotoa: hieroja, parturi, konsultti, arkkitehti, suunnittelija, webdesigner, webtestaaja...[/QUOTE]

Mutku ei ole sitä ammattia=(

Jos olet yhtään oma-aloitteinen ja sosiaalinen, niin noita kotimyynti - juttuja on pilvin pimein, mihin pääsee kouluttamattomatkin. Niissäkin tosin täytyy vähän peräänsä liikuttaa itse ansioittensa eteen, joten laiskamadoille se ei sovi.

[QUOTE="vieras";25529656]Jos olet yhtään oma-aloitteinen ja sosiaalinen, niin noita kotimyynti - juttuja on pilvin pimein, mihin pääsee kouluttamattomatkin. Niissäkin tosin täytyy vähän peräänsä liikuttaa itse ansioittensa eteen, joten laiskamadoille se ei sovi.[/QUOTE]

Empä taida niitäkin on tullu kokeilua,ei niillä elätä itseään.

Tuo sinun ammattin puutteesi on kyllä iso este. Rupea neulomaan pipoja, villasukkia, vauvan töppösiä, myssyjä jne. ja myy niitä netin kautta. Helppoja ohjeita kyllä löytyy.

[QUOTE="Mummeli";25530136]Tuo sinun ammattin puutteesi on kyllä iso este. Rupea neulomaan pipoja, villasukkia, vauvan töppösiä, myssyjä jne. ja myy niitä netin kautta. Helppoja ohjeita kyllä löytyy.[/QUOTE]

Juu niin myynkin omia tekeleitä,mutta ei niin helppoa,kun välillä menee,välillä ei.

Ala strippaamaan webbikamerassa.. Tilaa tilbehöörää kiinasta ja myy ne netissä. Huijaa ihmisiltä rahaa huijausviesteillä, ala kertomaan vitsejä youtubessa. Esimerkiksi 0700 puhelinnais hommia voi tehdä kotoa käsin, mutta uskoisin että esim vauvan itku taustalta ei hirveästi lämmitä. Näin oletusarvona kun täältä foorumilta kysyt, niin hoidat myös lapsia samalla. Hoida naapurin lapsia? Osta huutonetistä halpoja tavaroita ja myy vähän kalliimalla. Ala arvostelemaan elokuvia, kehitä joku nettisivu joka on niin ovela vetävä ja hauska että ei haittaa vaikka nettisivuja ei ikinä olisi tehnytkään, ohjeita löytyy kielellä kun kielellä helposti. Tai etäopiskele lukiossa tai yliopistossa?

Ei puhelinmyyntiä tosiaankaan kotoa kännykällä tehdä vaan tietokone soittaa puolestasi asiakasrekisterin/soittolistan mukaan ja sinä näpytät tilaustiedot johonkin tiettyyn järjestelmään. Se on jo päivässä uskomaton ajansäästö, että ei pidä itse näpytellä numeroita. Viikossa, kuukaudessa ja vuodessa tekee jo huomattavasti enemmän...

Konttorille pääset kyllä puhelinmyyjäksi tai puhelinasiakaspalveluun jos muuten vaikutat hakemuksessa ja haastattelussa luonteeltasi sopivalta. Ei kysytä koulutusta.

[QUOTE="vieras";25532083]Ala strippaamaan webbikamerassa.. Tilaa tilbehöörää kiinasta ja myy ne netissä. Huijaa ihmisiltä rahaa huijausviesteillä, ala kertomaan vitsejä youtubessa. Esimerkiksi 0700 puhelinnais hommia voi tehdä kotoa käsin, mutta uskoisin että esim vauvan itku taustalta ei hirveästi lämmitä. Näin oletusarvona kun täältä foorumilta kysyt, niin hoidat myös lapsia samalla. Hoida naapurin lapsia? Osta huutonetistä halpoja tavaroita ja myy vähän kalliimalla. Ala arvostelemaan elokuvia, kehitä joku nettisivu joka on niin ovela vetävä ja hauska että ei haittaa vaikka nettisivuja ei ikinä olisi tehnytkään, ohjeita löytyy kielellä kun kielellä helposti. Tai etäopiskele lukiossa tai yliopistossa?[/QUOTE]

Strippaa kuule ite.

[QUOTE="vieras";25534341]mä kävin a-lehdillä haastattelussa eikä ne halunneet minua töihin, oon sit varmaan tosi luuseri kun en päässyt. Tosin on mulla nyt parempi homma.[/QUOTE]

Mitä nyt teet?

Uusimmat

Yhteistyössä