Puhelinmyyjät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ensin ne soitti samasta numerosta miljoona kertaa koskaan en vastannut, sitten ne alkoi soittamaan tuntemattomalla.. eilen sitten vastasin vaik yleensä en piilonumeroihin vastaa...

Päivää, teille on tullut se ja se lehti jatketaanko tilausta vuodella.
minä: Ei nyt kiitos! En halua tällä hetkellä tilata mitään lähteä.
myyjä: No miten olisi puolen vuoden lehdet.
minä: Kiitos ei! En siis halua lehtiä ollenkaan.....!
myyjä: No kiinnostaisiko jotkut muut lehdet!
minä: ei nyt tällä kertaa...
myyjä: Aha... ja lyö luurin kiinni just kun olin sanomassa Kiitti.. Moi...

argh..................!

Meille tuli vastikään tällänen.

Puhelinmyyjä: Kustantaja on valinnut teidät saamaan 60e edun.
Minä: En aio tilata mitään.
PM: Kuuntelisit kuitenkin nämä edut.
M: Ei kannata kertoa, hukataan vain molempien aikaa.
PM: Meillä ois täällä tarjolla kaikkia hyviä lehtiä.
M: En aio tilata mitään, nyt siis hukataan molempien aikaa.
PM: No teille on tullut kaksplus, haluaisitko vaihtaa Meidän perhe lehteen.
M: En tilaa mitään, kiitos hei.
Laitoin luurin kiinni, koska en jaksanut kuunnella sitä vänkäystä.

Ne muuten soittelee minun 10v. pikkusiskollekin. No onneksi hän ei ole tilannu mitään, vaikka varmaan pistäsivät tilauksen tulemaan jos tyttö alkais tilailemaan.

Noi on sikaärsyttäviä nuo puhelinmyyjät. Mäkään en vastaa enää tuntemattomiin tai muuten kummallisiin nroihin. Viimeksi mulle tarjottiin "uutta ja upeaa, kaikille kouluikäisille lapsille VÄLTTÄMÄTÖNTÄ tietokirjasarjaa. Toosi halpakin myyjän mielestä, hinta oli vissiin noin 600e (mutku siis erissäkin voi maksaa)...voi elämä! :O No mie siihen totesin, että noin upea sarja on sitten varmasti jossain vaiheessa lainattavissa kaupunkimme kirjastossa, joten jäämme odottelemaan sitä....

Puhelintarjonnan rajoituspalvelu
0600 13404
Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 ?/min +pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite.

Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti.

Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta.

Kieltojen välittämiseen liittyvien järjestelyiden vuoksi kielto tulee voimaan n. 1-3 kuukauden kuluessa ilmoituksessa.

SSML:n jäsenyritykset (n.240 yritystä eri toimialoilta) ovat sitoutuneet käyttämään edellä mainitun palvelun rekisteriä toiminnassaan.

Minulle kerran eräs naispuhelinmyyjä väkisin yritti myydä jotakin kotivinkkiä tms, ja vaikka kuin kovasti ja äkäisestikin jo sanoin että EI KIITOS niin tämä myyjä täräyttää sanoa: "Tekisikö sinun mieli rueta liikkumaan hieman enemmän?". Minä menin ihan mykäksi että mites se nyt noin laukoi. Sitten tämä myyjä kaupitteli jotain naisten uutta liikuntalehteä. Ja kun sanoin tosi pahasti että Eipä kuule tee mieli niin tämä myyjä löi luurin korvaan... Mutta on mulla kivojakin kokemuksia. Jos olen tilannut jonkin lehden puhelinmyyjältä niin se on aina ollut yksi ja sama myyjä jolta olen ottanut.

Yhteistyössä