H.elevetin lehtikauppiaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
minä: nimi sukuni
myyjä: haloo?
minä: nimi sukunimi
myyjä: haloo?
minä: nimi sukunimi
myyjä: haloo onko nimi sukuni
minä: on.
myyjä: täältä vauva-lehden kustantajalta soittelen, oliskos pieni hetki aikaa.
minä: ei ole aikaa, soititte minulle töihin ja jos olette lehtimyyjä ja soitatte myydäksenne lehtiä, niin olen semmoisessa paikassa töissä jossa saan lukea KAIKKI haluamani lehdet, että ei kiitos.
myyjä: tuleeko sinne vauvalehti?
minä: tulee, mutten lue sitä, koska en jaksa lukea vauvalehteä.
myyjä: mutta luittehan te sitä viime vuonnakin kun se tuli teille.
minä: joo se tuli minulle mutten ehtinyt kun selata sen läpi lapsen ollessa pieni ja nyt se ei enää kiinnosta minua.
myyjä: mutta viime vuonna kiinnosti?
minä: ihan miten vaan, mutta olen töissä ja mulla on tässä kiire niin että hei hei.
myyjä: mutta kiinnostaisiko..
minä: ei kiinnosta, sanoin jo että saan täällä lukea kaikki haluamani lehdet.
myyjä: jaahas.

ja sitten laitto mulle luurin korvaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:17 Piipi kirjoitti:
Juuh, missähän koulutuksissa osa noista käy vai käykö missään :whistle:

yleensä on niin, että kun pääset töihin, sulle pidetään "huippukoulutus" eli lyödään manus nokan eteen josta se sit luetaan... ja sit kun alalla on vaihtuvuutta niin aikas noviiseja siellä soittelee... toki on niitä, jotka on synnynnäisiä myyjiä mutta paljon on just, että suuren (luvatun) palkan toivossa mennään töihin ja sit homma ei kuitenkaan luonnistu...

toki on niitä taloja jotka ihan oikeasti kouluttaa, mut ne ovat harvassa...

tuntuu että ne suuttuu kun et tilaakkaan mitään. kuitenkin aluksi ihan asiallisesti ilmotin miksen tilaa. ja toi oli neljäs kerta tänä vuonna kun mulle vauva-lehdestä soitetaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:22 Hanskin mamma harmaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:17 Piipi kirjoitti:
Juuh, missähän koulutuksissa osa noista käy vai käykö missään :whistle:

yleensä on niin, että kun pääset töihin, sulle pidetään "huippukoulutus" eli lyödään manus nokan eteen josta se sit luetaan... ja sit kun alalla on vaihtuvuutta niin aikas noviiseja siellä soittelee... toki on niitä, jotka on synnynnäisiä myyjiä mutta paljon on just, että suuren (luvatun) palkan toivossa mennään töihin ja sit homma ei kuitenkaan luonnistu...

toki on niitä taloja jotka ihan oikeasti kouluttaa, mut ne ovat harvassa...

Tätä mä vähän hainkin...nimim viettänyt aamun Talentumin myyjien hampaissa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:23 Aniida kirjoitti:
tuntuu että ne suuttuu kun et tilaakkaan mitään. kuitenkin aluksi ihan asiallisesti ilmotin miksen tilaa. ja toi oli neljäs kerta tänä vuonna kun mulle vauva-lehdestä soitetaan.

kun provikalla teet ja kauppa-apina selässä niin kyllä ne viimoseen asti vääntää...

Minulle soitti eilen lehti myyjä ja tänään... kauppasi molemmat vauvalehteä... eikä meinaa uskoa, että en ota ja jos ei sitä lehteä osta, niin sitten tarjoaa jotain muuta. Ja kun minä olen ilmoittanut, että minulle ei saisi soitella noista lehdistä yms. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:25 Nipsuliina kirjoitti:
Minulle soitti eilen lehti myyjä ja tänään... kauppasi molemmat vauvalehteä... eikä meinaa uskoa, että en ota ja jos ei sitä lehteä osta, niin sitten tarjoaa jotain muuta. Ja kun minä olen ilmoittanut, että minulle ei saisi soitella noista lehdistä yms. :/

Se soitonesto toimii vaan niihin yrityksiin jotka on suomen suoramarkkinointi liiton jäseniä, vapaat myyjät saa soitella kelle haluaa... :whistle:

Taisi olla sama täti, joka soitti mulle kymmenen minuuttia sitten;

MYYJÄ: Vauvalehdestä sejase Päivää!

MINÄ: Päivää!

MYYJÄ: Vauvalehdestä aivan uskomaton tarjous.

MINÄ: Kiitos, mutta minun vauvani on jo 7 vuotta, ett ei ole ajankohteista just ny.

MYYJÄ: No mutta mites jos sarjakuvalehtiä?

MINÄ: Pojalle tulee Aku Ankka.

MYYJÄ: Jaa.No mites jos sinulle itsellesi me Naiset?

MINÄ: Itselleni tulee MN, Kiitosta vaan.

MYYJÄ: Jaa...no mites jos siihen sitten vielä lisäksi Kodin kuvalehti!

\|O \|O \|O

MINÄ: Kiitos, mutta eiköhän tässä ole meille jo lehtiä ihan tarpeeksi!

MYYJÄ:No jaa, hyvää kesää sitten!

:headwall: :headwall: :headwall:

P erkele!Eikö niille MIKÄÄN riitä... :kieh:

mä käyn yleensä seuraavan keskustelun lehtikauppiaiden kanssa:

-haloo

-siitä ja siitä lehdestä hyvää päivää

-jaa, no ei kiinnosta

-ahaa (menee ihan hämilleen ja saattaa alkaa änkyttään jotain)

minä siihen vaan puhun päälle ja sanon, että kiitos heihei!
:D

mua kans pommitetaan ihan jatkuvasti noista lehdistä \|O \|O on niiin ärsyttävää!!! ja varsinki se ku ruvetaan jankuttamaan että olehan sinä silloinki lukenut! niin mitä sitten vaikka olenkin? on siihen varmaan syy miksen lue enää!!!!

no joo mut edelleen työtään tekevät
:saint:

Yhteistyössä