Puhelinmyyjistä on tullu tosi hyökkääviä, aggressiivisia ja tylyjä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen ja kiusattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen ja kiusattu

Vieras
Mulle on soitellut kuluneen vuoden aikana vähintään kerran viikossa joku kaupustelija ja yleensä ovat olleet ihan ok tyyppejä. Nykyään kuitenkin, äsken viimeksi, myyjä löi luurin korvaan, kun kauniisti sanoin, että ei kiitos! ! !

Sieltä selitetään siitä ja tästä lukijatutkimuksesta ja kyselyvastauksista tai onnennumeroista ja palkinnoista yms yms ja mihinkää en oo koskaan kuitenkaan osallistunut. Päin vastoin, kaiken kartan minkä voin. Eli ihan täyttä puppua yrittävät syöttää.

Nykyään en vastaa puhelimeen jos soittajana on tuntematon numero, eli siis numeroa ei näy ollenkaan, sillä nämä puhelut on aina tulleet lehtimyyjiltä. Nyt sitten on tällasesta salaisesta numerosta soitettu viikon sisään 5 kertaa ja viimeisin tuli viime yönä!?! Olin aiemmin varma, että lehtimyyjähän se, mutta voisko se tosiaan soittaa yöllä.. Ehkä vaan vittuillakseen, kun en vastaa sille koskaan? Sen verran niiden käytös on ollu ala-arvoista, suututaan ja lyödäään luuria korvaan, etten oikeesti epäilis yhtään.

Ärsyttää niin mahottomasti. Aina oon ollu ystävällinen niille, mutta nyt alkaa jo vaan ärsyttää ja tekis mieli sanoa jotain nasevaa.

Ja mitä se niille kuuluu, miks minä en jotain halua tilata? Ei niin pätkääkään!

Olen huomannut ja sinnikkäitä ne on.
Huippu oli seiskan myyjä.Sanoin sille ett en ikinä tilaa,osta enkä edes lue seiskaa.Meinas ett "onhan sulle näytenro tullut,mitä sille teit?"Sanoin ett ei kuulune sulle vaikka vessassa käyttäsin.
Suuttu pahus ja löi luurin korvaan :kieh:

Puhelintarjonnan rajoituspalvelu

0600 13404

Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 ?/min +pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite.

Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti.

Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta.

Kieltojen välittämiseen liittyvien järjestelyiden vuoksi kielto tulee voimaan n. 1-3 kuukauden kuluessa ilmoituksessa.

SSML:n jäsenyritykset (n.240 yritystä eri toimialoilta) ovat sitoutuneet käyttämään edellä mainitun palvelun rekisteriä toiminnassaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vihainen ja kiusattu:
Mulle on soitellut kuluneen vuoden aikana vähintään kerran viikossa joku kaupustelija ja yleensä ovat olleet ihan ok tyyppejä. Nykyään kuitenkin, äsken viimeksi, myyjä löi luurin korvaan, kun kauniisti sanoin, että ei kiitos! ! !

Sieltä selitetään siitä ja tästä lukijatutkimuksesta ja kyselyvastauksista tai onnennumeroista ja palkinnoista yms yms ja mihinkää en oo koskaan kuitenkaan osallistunut. Päin vastoin, kaiken kartan minkä voin. Eli ihan täyttä puppua yrittävät syöttää.

Nykyään en vastaa puhelimeen jos soittajana on tuntematon numero, eli siis numeroa ei näy ollenkaan, sillä nämä puhelut on aina tulleet lehtimyyjiltä. Nyt sitten on tällasesta salaisesta numerosta soitettu viikon sisään 5 kertaa ja viimeisin tuli viime yönä!?! Olin aiemmin varma, että lehtimyyjähän se, mutta voisko se tosiaan soittaa yöllä.. Ehkä vaan vittuillakseen, kun en vastaa sille koskaan? Sen verran niiden käytös on ollu ala-arvoista, suututaan ja lyödäään luuria korvaan, etten oikeesti epäilis yhtään.

Ärsyttää niin mahottomasti. Aina oon ollu ystävällinen niille, mutta nyt alkaa jo vaan ärsyttää ja tekis mieli sanoa jotain nasevaa.

Ja mitä se niille kuuluu, miks minä en jotain halua tilata? Ei niin pätkääkään!

Vastaa ihmeessä, olethan voinut vaikka voittaa jotain, jos noin sinnikkäästi yrittää.
"nimimerkillä voitin juuri jotain"

Yhteistyössä