Puhukaa nyt mulle järkeä

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Harmi kun sun koko on 41; mulla olis kerran käytetyt kiiltävät mustat "fuck me" saappaat tuolla kaapissa kokoa 40 :whistle:

Mulla on JUURI NOITA saapikkaita ties hur mycket :snotty: :ashamed: :xmas:

Mikäs siinä jos tykkää tai pystyy huoletta kävelemään niillä ;)
Mulla jäi siihen yhteen kertaan, ei oo luotu mun jalkaan niin korkeat korot. :snotty:

miksi muotitietoiselle nuorelle naiselle suunnitellut kengät on "huorasaappaita"?

Ainii, tosi äiti käyttää vaan nauhalenkkareita ja kuomia! kotioloissa jaloissa komeilee sitte Aino-tossut... :D

nimim. Huora saapikkaissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
aivan karseet!!!

Ei ne sua varmaan puekkaan, kun pitää osaa kantaa tollaisia, mut jos on yhtä kaunis ku Ap, niin mikä jottei....

Hoh hoh, jopa on imperialilla jutut, mistä sä tiedät minkä näkönen edes olen? :D

Varmaan joku kotka. siks sä tarttet tollaiset tennarit, että joku kiinnittäs huomion johi muuhun, ku sun kamalaan pärstään... rock rock

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
aivan karseet!!!

Ei ne sua varmaan puekkaan, kun pitää osaa kantaa tollaisia, mut jos on yhtä kaunis ku Ap, niin mikä jottei....

Hoh hoh, jopa on imperialilla jutut, mistä sä tiedät minkä näkönen edes olen? :D

Tai minä. Sitäpaitsi mä luulin, että ap halus just tollaista kommenttia. Olin kai väärässä..

Yhteistyössä