M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä te ihmiset asutte, mitä teette työksenne ja minkä ikäisiä olette? Siis kun haluatte käyttää tollaisia popoja ja olette sitä mieltä, että ne on ihkut?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä te ihmiset asutte, mitä teette työksenne ja minkä ikäisiä olette? Siis kun haluatte käyttää tollaisia popoja ja olette sitä mieltä, että ne on ihkut?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mulla vaan ei ole mitään vaatetta mikä kävis noiden kanssa, punanen käsilaukku täytyy ainakin hankkia :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mulla vaan ei ole mitään vaatetta mikä kävis noiden kanssa, punanen käsilaukku täytyy ainakin hankkia :xmas:
Tää on paha, kun joutuu aina ostamaan uusia bägejä kun uudet kengät tulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mulla vaan ei ole mitään vaatetta mikä kävis noiden kanssa, punanen käsilaukku täytyy ainakin hankkia :xmas:
Tää on paha, kun joutuu aina ostamaan uusia bägejä kun uudet kengät tulee![]()
Olisko vinkkiä että mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja m:miksi muotitietoiselle nuorelle naiselle suunnitellut kengät on "huorasaappaita"?
Ainii, tosi äiti käyttää vaan nauhalenkkareita ja kuomia! kotioloissa jaloissa komeilee sitte Aino-tossut...
nimim. Huora saapikkaissaan?
Alkuperäinen kirjoittaja tää ei tajuu:Alkuperäinen kirjoittaja m:miksi muotitietoiselle nuorelle naiselle suunnitellut kengät on "huorasaappaita"?
Ainii, tosi äiti käyttää vaan nauhalenkkareita ja kuomia! kotioloissa jaloissa komeilee sitte Aino-tossut...
nimim. Huora saapikkaissaan?
onko tämmöset muka muodikkaat ja nuorekkaat? Mulle tulee aika monta muotilehteä ja tämmösii en oo ainakaan niitten sivuilla nähny. Mulle tulee mieleen joku maija poppanen...
Alkuperäinen kirjoittaja ällöt!!!!!!!:Jos itsestään haluaa antaa väärän kuvan kanssa ihmisille, niin ei muuta kun vedät tollaset hirvitykset kinttuus! Älä sit ihmettele jos joku tulee sua "ostamaan"! En sitä tietenkään sano etteikö äidit saisi pukeutua seksikkäästi mutta toi antaa tosi halvan kuvan sinusta! Noi on vielä kerran TOSI ällöt!!!!