Puhuuko hän totta!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joojoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joojoo"

Vieras
Onko tässä mitään järkeä? Ajatelkaa esim, jos teidän ukko tekis näin...
Tuli tosi outo olo kun ukko oli lähdössä tapaan ystäväänsä, joten minä tyhmä tutkin hänen puhelimensa. Halusin tarkistaa tekstiviestien välitystiedot, sieltä näkee kelle on menny viesti ja vähän että mitä on kirjoitettu. Ikinä ennen en oo ukon puhelinta tutkaillu, tuli outo olo, en osaa muuten kuvailla, tein väärin, tiedän! Ja olen ehkä lapsellinenkin, tiedän senkin! No, mies oli poistanut välitystietoja, eli kaikki mitkä hän oli kirjoittanut tälle ystävälleen, minulle lähettämät viestit olivat tallessa, mutta muut hän oli poistanut! Miksi? Mikä järki siinä on? Etää siis menee väitystietoja poistaan.... ( tämä on pelottavaa, koska ukko ennen sanonu et jos niitä poistaa on salattavaa) No kerroin ukolle että mikä homma tää on, ja ukko vaan että on aina tehnyt niin, että poistaa välitystiedot, mutta ei minun. Okei, vähän kuulostaa oudolta....

niinku jos järjellä ajattelee, niin pitää olla jotain salattavaa jos menee ihan niitä välitystietoja poistaan? olen ainaki ite tehnyt niin joskus kun olen salillu jotain...

poistanut joskus välitystietoja, mutta sitten poistanut kaikki. Mikä järki säilyttää osa niistä? Niin ja itselläni ei siis ole ollut mitään salattavaa. Kyllä tuo oudolle kuulostaa. Seuraa tilannetta, kyllä se mies ennemmin tai myöhemmin jää kiinni.
Nimimerkillä kokemusta on.. Seuraa siis ottaako mies puhelimen joka paikkaan mukaan ja vahtii sitä, lisääntyykö menot (ei omani kohdalla merkannut mitään koska petti mua työkaverinsa kanssa) jne. Ja jos noin hyvin sulla vaisto pelaa, kuin kerroit, niin kyllä se sitten totta on ettei puhtaat jauhot pussissa ole ukollasi. Sanotaan, että merkit ovat selvät, jos niitä ulkopuolisena katsoisi niin tajuaisi heti.
Tsemppiä!

Pakko jatkaa tätä vielä. Mies oli viemässä minua sen ystävänsä luo "juhalle" että tää olis näyttänyt ne viestit mitä he kirjoittelivat, mutta en mennyt. On kyllä epäilyttävää... :( Mutta silti, en oo koskaan tavannu noin rehtiä miestä, mieheni ei oo ikinä mulle valehdellu. Hän vaan kiveen kovaan väitti että on ollut hänellä tapana, mutta miksi ei ollut poistanut niitä kaikkia sitten....
Äh, täytyy kai vain antaa olla ja luottaa mieheen.

[QUOTE="joojoo";23700627]Pakko jatkaa tätä vielä. Mies oli viemässä minua sen ystävänsä luo "juhalle" että tää olis näyttänyt ne viestit mitä he kirjoittelivat, mutta en mennyt. On kyllä epäilyttävää... :( Mutta silti, en oo koskaan tavannu noin rehtiä miestä, mieheni ei oo ikinä mulle valehdellu. Hän vaan kiveen kovaan väitti että on ollut hänellä tapana, mutta miksi ei ollut poistanut niitä kaikkia sitten....
Äh, täytyy kai vain antaa olla ja luottaa mieheen.[/QUOTE]

:D :D buahahahahaha no siinä olisi "juhalla" riittänyt juttua ja naurua pitkäks aikaa, mustasukkainen kaverin vaimo kyttää kavereittenkin puhelimet

Hmm.. Mun mies on kans oikeesti tosi luotettava. En voisi ikinä kuvitellakaan, että laittelisi mitään salaisia viestejä vieraille naisille saatika, että tapailisi ketään. En ole ikinä nähnyt tarpeelliseksi tutkia sen puhelinta. Kerran sitten jostain syystä heräsi pieni epäilys ja tutkin miehen puhelimen. Oli poistanu kaikki viestit ja puhelut ja kaikki aiemmat jutut. Vain sen päivän joku tapahtuma oli näkyvillä. Ihmettelin sitä kovasti ja mies selitti, että joka päivä hän on aina tyhjentänyt, kun muuten muisti täyttyy. Ihan outo selitys minusta, mutta uskottavahan se oli. niin vakuuttavasti sen selitti.

Tässä vaan on se että ku mun mies on aina sanonu että lokitietoja eikä mitään välitystietoja tarvi poistella, että silloin on jotain pielessä eli salattavaa jos niin tekee, ja sitten hän tekee niin itse. Aika ristiriitaista....
Mutta silti, en voi epäillä häntä, on niin rehtiä ja en voisi uskoa mitään pahaa tuosta. Silti outoa ja ärsyttävää!!!! Eka suuttui hulluna ku kerroin, että oon katsonut hänen puhelintansa, huusi ja haukkui minut? Lähdin yöksi pois, ja seuraavana päivänä mies oli että anteeksi ja itki, ja vannoi ettei ole tehnyt mitään kielletyä, että hän vain poisti välitystiedot huvikseen tai tavakseen...

[QUOTE="poiu";23700716]Hmm.. Mun mies on kans oikeesti tosi luotettava. En voisi ikinä kuvitellakaan, että laittelisi mitään salaisia viestejä vieraille naisille saatika, että tapailisi ketään. En ole ikinä nähnyt tarpeelliseksi tutkia sen puhelinta. Kerran sitten jostain syystä heräsi pieni epäilys ja tutkin miehen puhelimen. Oli poistanu kaikki viestit ja puhelut ja kaikki aiemmat jutut. Vain sen päivän joku tapahtuma oli näkyvillä. Ihmettelin sitä kovasti ja mies selitti, että joka päivä hän on aina tyhjentänyt, kun muuten muisti täyttyy. Ihan outo selitys minusta, mutta uskottavahan se oli. niin vakuuttavasti sen selitti.[/QUOTE]

Niin no puhelutiedothan ei vie muistia, viestit vaan vie. Mulla on kyllä sellainen tapa että poistan aina 'turhat' saapuneet viestit, säilytän tärkeät. Poistan myös välitystiedot ja lähetetyt viestit säännöllisesti, kaikki siis kerralla. Ja sitten soitetuista poistan sellaiset numerot, joita en tarvitse usein, pidän siellä ne mihin soitan usein koska sieltä löytyy helposti... Pysyy puhelin siistimpänä :D Ei mulla mitään salailtavaa ole, että voi niitä poistella muutenkin kuin siks että pettää.

Yhteistyössä