Pukeutumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Galluppianyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. juu
2. aika pitkälti
3. epä hallinnu linkittämistä mutta, kotona fleecehousut, villasukat ja toppi aika perus. ulos jos lähden niin toppahousut,talvikengät,takki,pipo,kaulaliina ja lapaset.
4. olen aika hoikka

Pukeutuuko kukaan täysin kirppari kuteisiin?
alusvaatteita ei toki lasketa=)

Erittäin harvoin ostan mitään vaatteita kaupasta itselleni.

-Mielestäni osaan pukeutua.
-Ei ole ihan sama mihin pukeudun. Mutta kuitenkin mun vaatekaapissa on vain kivoja vaatteita ja aamuisin on ihan sama mitä sieltä otan, mutta ihan kaikkea en sinne kelpuuta.
-Nykyisin mulla on melkein aina farkut ja pusero. Kovilla pakkasilla villapaita tai fleece, pikkupakkasilla tai lämpöasteilla huppari ja lämpimillä ilmoilla trikoopaita. Aika tylsää, simppeliä ja helppoa.
- vartalomalli on persjalkainen ei laaksoa ei kukkulaa.

1. Osaatko mielestäsi pukeutua?
2. Onko ihan sama mitä laitat päällesi?
3. Linkitä jokin kuva mikä on lähinnä jokapäiväistä tyyliäsi.
4. Mikä kroppamalli sinulla on?

1. Kyllä, todella
2. Ei, todella
3. Housut, housut ja housut. Farkkutyyli,urheilullinen, klassinen, mielellään naisellinen... (linkittää kuvan, jos vaan heräilee tässä vielä yön aikana)
Ja koruja inhoaa yli kaiken, kesällä yrittää vähän edes kunnostautua asian suhteen.

4. - paras kysymys listalla, ja vastaus on ... tadaa ...
*G*O*R*I*L*L*A*N mallinen, selkeesti...
tarkennus: gorilla pallovatsalla :D
tarkennus tarkennukseen: isolla pallovatsalla :D

Osaan. Erittäin hyvin. Harvoja hyviä asioita, mitä tällainen nyhverö pystyy itsestään myöntämään. Pukeutumisen osaan!

Ei todellakaan. Kotona yökkärit:). Muualla aina asialliset, hienot vaatteet.

4. Mikä kroppamalli sinulla on? Vähän tuhdimpi olen mielestäni, mutta X. Vyötrö on selvä, mahaa ei paljon ole. Isot rinnat ja mahan alapuolelta taas "levenen". Emmä osaa selittää, mutta joo X.

Tällaisia asuja voisi hyvin löytää mun päältä. Nämä siis kokonaisuutena

Esprit Online-Shop Suomi
Esprit Online-Shop Suomi
http:Esprit Online-Shop Suomi
Product Detail | H&M FI
Product Detail | H&M FI
Product Detail | H&M FI

Käytän aika paljon myös värejä. Esimerkeistä löyty heikosti värikästä. Harvoin on kokomustaa, mutta joskus sitäkin.

3. Linkitä jokin kuva mikä on lähinnä jokapäiväistä tyyliäsi.
4. Mikä kroppamalli sinulla on?

1. Kyllä osaan
2. Pukeudun tilanteen vaatimalla tavalla. Kotona/mökillä ei ole väliä, ihmisten ilmoilla siististi.
3. - (Tähän tulisi jotakin farkkua, saapasta, neuletakkia), työ- ja arkivaatetus aika samankaltainen.
4. Tiimalasi lienee lähinnä totuutta.

Mä pukeudun silleen miten itse tykkään. Todennäköisesti muiden mielestä tylsästi enkä lainkaan tyylikkäästi. Yks todiste ilmeisen huonosta maustani on se, että Rieputarallaan kuvan vaatteet oli mun mielestä tosi kivat ja jos raskisin ostaa sen tunikan ni ostaisin! ;)

Nyt olen raskaana ja lihava ja käytän niitä vaatteita jotka mahtuu päälle. Kunhan synnytys on ohi ja palaudun normipainooni niin olen hitusen tyylikkäämpi taas. Ostan paljon kirppareilta vaatteita, olen juuri sen kokoinen että sieltä helposti löydän. Vaatekaupoista suosin vero modaa ehkä eniten, joskus ostan myös halpa-hallista tai muusta vastaavasta.

En osaa sanoa minkä mallinen vartaloni on. Olen normaalisti yläosasta kokoa s ja alaosasta m, mutta päärynä en ole koska takamus on pieni. Ehkä o sitten on lähimpänä koska vatsan ja jenkkakahvojen takia alaosan koko on m, jalkojen puolesta menis s.

Niin ja ei ole sama mitä puen, olen aika tarkka vaikkei sitä ulkopuolinen ehkä huomaa.

1. Osaatko mielestäsi pukeutua? Omalle tyylilleni uskollisesti kyllä.
2. Onko ihan sama mitä laitat päällesi? Ei todellakaan ole.
3. Linkitä jokin kuva mikä on lähinnä jokapäiväistä tyyliäsi. Ei taidalöytyä sellaista linkkiä, mistä ilmenisi kuinka pukeutuu vanha nainen, jonka tyyli on aikamoinen sekametelisoppa.
4. Mikä kroppamalli sinulla on? Mursu

Yhteistyössä