pukeutumisvinkkejä tarvin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma08/10
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma08/10

Vieras
kertokaapa minulle mitä hankin ja minkälainen sopisi ja minkävärisen!!!???

2viikon päästä lauantaina on ristiäiset ja imetän,siis vauva on nyt 5vko,eli 7vko vanha ristiäisiin,mulla turvotusta ja nestettä vielä synnytyksen jälkeen.

mitä puen päälle,en ole oikein lyhytmekko tyyppiä,sillä jalat ei ole mitään missimitoissa ja tekisi niin mieli olla vähän nätimpi siinä päivänä:valokuvaaja,kampaaja/meikkaajaa) hankittu.ajatus olisi että pidetään häät samalla(salaisuus kaikille,kutsuissa lukee vain ristiäiset)(keskustelu papin kanssa vasta samalla viikolla kun on ristiäiset,kaikki luvat on haettu valmiiksi kirkkoherranvirastosta).

olisi sellainen vaate joka sopisi nyt ja voisi käyttää myöhemmin,ei valkoista sillä meillä on jo 2 lasta ja kun on salaisuus(häät) en halua että kaikki tajuaa kun ristiäiset ovat ensin että häät tulee myös olemaan vaan se tulee mausteena perässä,mutta lapsi on tärkein ja se on hänen juhla,meidän juttu menee vaan siinä samalla.

olen vaalea ja iho aika valkoinen.pojan ristiäiset menee pun.ruusuilla ja valk.harsokukalla ja ajattelin tilata itselleni kimpun roosa/kelt.ruusuilla ja roosa nejlikkaa,valk/beigen vär.kengät on mulla valmiina.

kertokaa kaikki vinkit mitä vaan tulee mieleen!!!

Apua, olisin ihan paniikissa, jos en olisi hommannut mekkoa, kun ristiäisiin kaksi viikkoa aikaa.. Miten olisi jotain sinistä? Jos asut jossain isommassa kaupungissa, kannattaisi käydä morsiusvaateliikkeissä (?), siellä on nättejä juhlamekkoja. Itse ainakin löysin todella nätin mekon valmistujaisiini, jota voi käyttää muulloinkin vähän hienommissa juhlissa..

Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:
Apua, olisin ihan paniikissa, jos en olisi hommannut mekkoa, kun ristiäisiin kaksi viikkoa aikaa.. Miten olisi jotain sinistä? Jos asut jossain isommassa kaupungissa, kannattaisi käydä morsiusvaateliikkeissä (?), siellä on nättejä juhlamekkoja. Itse ainakin löysin todella nätin mekon valmistujaisiini, jota voi käyttää muulloinkin vähän hienommissa juhlissa..

hommasin mekon (kesäisen kukallisen) raskausaikana mutta huomasin ettei tule mahtumaan päälleni ja on mulla pieni paniikki.avomies kosi pari viikkoa sitten ja luotin siihen että saan sen päälle mutta nyt tekisi mieli jotain nättiä päälle!!juhlamekko olisi kiva mutta ongelmia tulee sen imetyksen kanssa,pitää riisua koko mekko kun alan imettää +paikalla on n. 60henk.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miltäs näyttää jos mulla olis suorat housut ja tunika ja avomiehellä tulee olemaan puku päällä?

No vähän tyhmältä. Olishan sun asu aika arkinen. Etkö vois harkita hametta (vaikka vähän pidempää, kevyttä) ja jotain juhlavaa paitapuseroa (helppo imettää)?

http://www.misura.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Misura/Categories/Mekot

Oon joskus katellu, täällä on kivoja ja suht edullisia... onnea vaan ap:lle! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miltäs näyttää jos mulla olis suorat housut ja tunika ja avomiehellä tulee olemaan puku päällä?

No vähän tyhmältä. Olishan sun asu aika arkinen. Etkö vois harkita hametta (vaikka vähän pidempää, kevyttä) ja jotain juhlavaa paitapuseroa (helppo imettää)?

Se riippuu ihan tunikasta, niitä on ihan juhlaviakin. ja koruillahan saa ihmeitä aikaan. Ja korkkarit siihen vielä, niin avot.

Yhteistyössä