pullo ei kelpaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klaudia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

klaudia

Vieras
en ymmärrä tyttö on 7,5 kk ja nyt ei enää pullo kelpaa. ei maito eikä vesi. syö rintaa mutta kun pitäisi isänkin syöttää välillä. ja nyt ensi viikolla olen ma ja ti menossa töihin ja en tiedä syökö tyttö mummolla mitään. nokkamukia olen nyt sitten tarjoillut muttei oikein osaa juoda siitä. miten sieltä nokkamukista kuuluu se neste tulla kun miellä on kolme mukua ja kaikista tulee erilailla? tyttö on siis osannut jo ihan pienestä juoda pullosta koska halusin että oppii sen etten ole niin kiinni hänessä. mutta nyt on tullotäysi stoppi. vetää van suun viiruksi ja pyörittää päätään kun yrittää maitoa antaa.
olisiko vinkkejä?

Meillä oli pullo alusta asti mukana,hyvin siitä joikin tänne asti.Nyt ei juo maitoa kirveelläkään,ei juo nokkamukistakaan,kuin vettä.Olen antanut maidon ruuan kanssa ihan oikeasta lasista.Alussahan se valui pitkin kaulaa.Nyt kun hörpyytän saattaa juoda 1 desin kerralla.Nauraa vaan samalla.(8kk) Ensin vierotti itse itsensä rinnasta n.6 kk nyt taitaa käydä tuttipullolle samalla tavalla.Unohda vaan sinäkin ne kaikenmaailman taikamukit ja harjoittele oikeasta lasista :)
Mietin aina että saakohan nyt tarpeeksi maitoa,kyllä sitä menee puuro/jugurtti/maito muodossa 5-6 desiä varmaan,riippuu päivästä.

Yhteistyössä