pullosta juo hotkien ja pelottaa että vetää henkeen juodessansa pullosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lukasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lukasa

Vieras
mulla kuukauden ikäinen vauva jota en imetä.saa maitoa pullosta.nyt ongelmana se että hotkii pullosta ja saa ilmaa samalla.välillä rupee yskimään juodessansa,pelottaa voiko vauva vetää henkeen maidon.olen jotkivaa vauvaa yrittänyt röyhtäysyttää kesken syöntiä,monesti ennen röyhtäysyä tulee itku.joskus juodessa tulee yskä kohtaus miten estän että vauva ei vedä maitoa hotkiessaanmaitoa henkeensä.syötän vauvaa pullosta 2 -3 tunnin välein.vauvaa syötän aika pysty asennossa ja kerralla vauva juo noin desin.hotkii... keskeyttelen välillä ruokailua röyhtäyttelen koska ilma vaivoja.meillä cuplatonit maito happo pakteerit käytössä.sairalasta olen saanut syötöstä ohjeeksi 2-3 tunnin välein noin desin verran.mikä on turvallisin syöttämis asento yskä kohtauksen varalta.miksi vauva alkaa itkemään kesken röyhtäytyksen.syötän siis sylissä mahdollisimmman pysty asennossa käytössä kolikki tutti pullot.jossa mahdollisimman pienet tutti osat.pikaista apua hotki van vauvan syöttö asentoon mikä siis turvallisin yskä kohtauksien varalle.ettei lapsi vedä maitoa hotkiessaan henkeensä yskä kohtauksen saadessansa.kertokaa mikä siis turvallisin syöttö asento miten saada hotkntaa hillittyä.miksi lapsi rupee itkemään kun nostan röyhtäsemään.vauveli on yt 5 viikkoinen .joka ei syönyt rintaa ollenkaan.mahallen laittaminen ruokailun jälkeen auttaajonkinverran toivon pikaista vastausta

Ainakin Aventilla on Todella pieniä tuttiosia. Meilläkin tyttö meinasi tikahtua kaikkiin Ainun tutteihin. Aventilla on 1 ja 2 reikäiset tuttiosat, niistä ei saa niin helposti hotkittua. Tyttölle annoin vasta 4-5kk ikäisenä Ainun/Mamin pulloja, kun annoin maissivelliä.

Mahdollisimman pystyasento mielestäni on paras.

Yhteistyössä