punaiset luomet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ne oli sellaisia kirkkaan punaisia ihan pieniä pisteitä. Niitä oli vähän siellä sun täällä, mutta enimmäkseen ylävartalossa tuossa rintojen yläpuolella, kaulassa ja käsissä ylhäällä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:01 Aaban kirjoitti:
Joo ne oli sellaisia kirkkaan punaisia ihan pieniä pisteitä. Niitä oli vähän siellä sun täällä, mutta enimmäkseen ylävartalossa tuossa rintojen yläpuolella, kaulassa ja käsissä ylhäällä.
kuin nopeasti synnytyksen jälkeen ne lähtivät?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:03 mitä on kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:01 Aaban kirjoitti:
kuin nopeasti synnytyksen jälkeen ne lähtivät?

No en oikein osaa sanoa, kun en ole ajatellut koko asiaa. Nyt vaan tuli mieleen, että hei minullahan ei ole niitä enää, kun luin tätä ketjua. Mutta vauva nyt reilut 1/2 vuotta.

en tiä näistä luomista, mutta miehen siskon mies sai eilen antibioottikuurin, kun sillä on tullu ruusu hauikseen. sellanen n.20cm pitkä ja 10cm leveä punainen patti.. jos ei antibiootit tehoa maanantaihin mennessä niin tiputukseen.. :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:20 odyssey kirjoitti:
Oliskos kyseessä kirsikkaluomi: http://www.ihotauti.net/1kirsikpic.htm

Minulla ne eivät ainakaan olleet kirsikkaluomia vaan sellaisia ei koholla olevia ihan pieniä pisteitä.

Itselleni niitä tuli raskausaikana kymmeniä reisiin ja muutama käsivarsiin ja vatsanalueelle. Ovat kuulemma verisuonikasvaimia ja ihan hyvänlaatuisia. Itselläni jo 1/2vuotta synnytyksestä ja eivät ole vieläkään lähteneet pois. Ikävän näköisiä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:28 Aaban kirjoitti:
\

Minulla ne eivät ainakaan olleet kirsikkaluomia vaan sellaisia ei koholla olevia ihan pieniä pisteitä.
oisko ne sitte nuita kirsikkaluomia ku siinä luki että PUNASIA PISTEMÄISIÄ TAI KOHOLLAAN OLEVIA.
mulla ei kyllä oo kohollaan yhtää,vain sellaisia pisteitä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:54 mitä on kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:28 Aaban kirjoitti:
\

oisko ne sitte nuita kirsikkaluomia ku siinä luki että PUNASIA PISTEMÄISIÄ TAI KOHOLLAAN OLEVIA.
mulla ei kyllä oo kohollaan yhtää,vain sellaisia pisteitä
äh,muistin väärin,siis ei siinä ollu mitään että kohollaan,mutta tuosta kuvasta päätellen ne on kohollaan,mutta mulla ei ollu eli kai ne ei oo sitte kirsikkaluomia

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:52 mitä on kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:48 tiituliini kirjoitti:
mulla on ja ne on ihan pieniä... ne on mansikkaluomia..
onkó ne mansikkaluomet kohollaan olevia?

ei oo.. ne on ihan pieniä.. keskellä on punanen nuppineulanpään kokonen piste ja sit vähän punen ympäriltä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:46 vieras kirjoitti:
Itselleni niitä tuli raskausaikana kymmeniä reisiin ja muutama käsivarsiin ja vatsanalueelle. Ovat kuulemma verisuonikasvaimia ja ihan hyvänlaatuisia. Itselläni jo 1/2vuotta synnytyksestä ja eivät ole vieläkään lähteneet pois. Ikävän näköisiä.
jaahas.fysioterapeutti sanoi että kaulan alue on stressivyöhyke,että ne ois voinu siitä tulla. voin myöntää että oli raskausaikana stressiä ja kuten myös parikuukautta sitte. tiiä vaikka ois nytki... :/

minkä ikäsiä ootte,joilla näytä luomia on ollu tai on.?
menen ensviikolla sille fysioterapeutille hierontaan ja aion kysyä lisää näistä luomista.hän siis tekee myös vyöhyketerapiaa.

Mullakin on ollut yksi jalassa,oli ihan ihonmyötäinen. Toinen on kyljessä ja hiukan koholla. Olin ihan varma,että nyt on jokinsortin ihosyöpä iskenyt. Näytin niitä lääkärille ja ovat kuulemma ihan harmittomia. Yleensä vanhuksille tulee noita luomia.

Yhteistyössä