Punkaharjun KESÄMAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häirikkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häirikkö

Vieras
Tässä suunnitellaan jonkinlaista reissua perheen kanssa, ja mietittiin tuota Kesämaata yhdeksi vaihtoehdoksi. Meillä siis lapset 4v9kk ja 1v2kk. Onko hyvä paikka? Puuhamaa on myös vielä listoilla, mutta mutta... :/ Ku meinaa mennä vähän vaikeaksi... Plussia ja miinuksia kehiin, tänks :flower:

Mie olen käyny siellä vuonna yksi ja kaksi, ite siis lapsena.

Sillon se oli juur tuon ikäsille ihan mahtava (ja vanhemmillekin, jos tykkäävät puuhata ite). Ei niin laaja kun Puuhamaa, mutta kyllä siellä päivä vierähti ja ittensä sai väsytettyä. Erilaisia pomppulinnoja oli paljon ja sitte aikas monta vesijuttua, myös pienille ja sitte ihan isoonkin makuun.

Mutta siitä on tosiaan se, öö, 15 vuotta aikaa, ainakin. :D

Punkaharju on siinä mielessä hyvä paikka että sopii nimenomaan perheen pienimmille.Sitten muutamia juttuja jotka on isommille.
Sielä on grilli katos jossa voi grillailla omia eväitä tai sitten ostaa grilliltä valmiit ruuat.Kauppa on ihan siinä vieressä samoin kun hyvä leirintäalue.
Puhumattakaan kauniista luonnosta ympärillä.
Olen tykännyt käydä itse kun olin muksu ja nyt omien muksujen kanssa.

Kannattaa ehdottomasti käydä. Kesämaa on ehkä vähän "ränsistynyt" nykyään. Siis esim. maalit kuluneet yms. mutta ei siis muuta haittaa kuin ulkonäkö :) Ton ikäsille lapsille just huippu paikka. Ja halvaks tulee kun voi omat eväät ottaa mukaan. Paljon tilaa käydä piknikille ja voi grillailla. Punkaharjulla muutenkin todella kaunista.

Yhteistyössä