Puolalaisvauva syntyi humalassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pehmomutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomessa syntyy myös lapsia, jotka alkavat kärsiä huumevieroituksesta, koska äiti on koko (?) raskauden ajan käyttänyt huumeita.
Ihan samalla tavalla syntyy alkoholistiäideilläkin ns. humalaisia vauvoja. Mieti, mikä on se älykkyysosamäärä, kun kehittyvä sikiö on ollut äidin juomisen takia humalassa... :(

Putket poikki tai kohtu pois vaan kaikilta suomalaisiltakin äideiltä, jotka menettelee yhtä vastuuttomasti, niinkö?

Mä tiedän yhden äidin joka narkkasi odottaessaan lasta. Kun lapsi synty, sillä oli ollut aivan hirveät vieroitusoireet. Hikoillut, itkenyt lakkaamatta jne.. Vauva oli ollut todella huonossa kunnossa. Näinä päivinä lapsi on itse narkkari (aikuinen jo).

Mun siskoni toinen poika joutui heti syntymän jälkeen tehohoitoon ja huumevierotukseen =( Olin mukana synnytyksessä, enkä IKINÄ unohda sen pienen katsetta... Ja kuinka kamalaa oli antaa se lapsi sylistä pois!
Kiitos äitimme, poika on sijoitettu johonkin perheeseen. Siskon eka poika on jo äitimme huoltajuudessa ollu monta vuotta. Eikä voimavaroja kellään meistä hoitaa sitä pientä poikaa... Voi vaan toivoa, että perhe on erittäin rakastava ja ihana pientä kohtaan!
Niin surullista mutta totta =(

Alkuperäinen kirjoittaja totta maar:
Suomessa syntyy myös lapsia, jotka alkavat kärsiä huumevieroituksesta, koska äiti on koko (?) raskauden ajan käyttänyt huumeita.
Ihan samalla tavalla syntyy alkoholistiäideilläkin ns. humalaisia vauvoja. Mieti, mikä on se älykkyysosamäärä, kun kehittyvä sikiö on ollut äidin juomisen takia humalassa... :(

Putket poikki tai kohtu pois vaan kaikilta suomalaisiltakin äideiltä, jotka menettelee yhtä vastuuttomasti, niinkö?

kannatan !!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:
Mun siskoni toinen poika joutui heti syntymän jälkeen tehohoitoon ja huumevierotukseen =( Olin mukana synnytyksessä, enkä IKINÄ unohda sen pienen katsetta... Ja kuinka kamalaa oli antaa se lapsi sylistä pois!
Kiitos äitimme, poika on sijoitettu johonkin perheeseen. Siskon eka poika on jo äitimme huoltajuudessa ollu monta vuotta. Eikä voimavaroja kellään meistä hoitaa sitä pientä poikaa... Voi vaan toivoa, että perhe on erittäin rakastava ja ihana pientä kohtaan!
Niin surullista mutta totta =(

Ja mitä tähän ehkäsyyn tulee.... Noh, mun mielestä mun siskon todellakin pitäs tajuta käyttää ehkäsyä vähintään! On kuitenki jo aikuinen nainen... Toisaalta tuntuu olevan jonku 14v. tasolla. Minä pikkusiskona tunnen itseni hyvinkin aikuisemmaks siskoni seurassa...
Et aatelkaapa miten vastuullinen joku 14v. ois ehkäsyasioissa. Sen lisäksi, et käyttää huumeita ja sekstailee luoja tietää millasten sekopäiden kans...

Yhteistyössä