Puoliso ei toimi niinkuin sanoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En voi luottaa yhtään siihen mitä puoliso sanoo. Oli se sitten siivoon nämä pullot tästä tai käyn ruokakaupassa. Aina keksii kaikkea muutakin, eikä ymmärrä miksi minua vituttaa. Jos odotan että hän käy tekee x asian ja 15min päästä alkaa parisuhdeaika , voi olla että meneekin tunti. Ja tämä toistuu jatkuvasti. Kun kerron että odotan häntä, niin ei ymmärrä miksi. muuttuuko tämä ikinä siihen että tekee sovitun ja tulee.

Sanot vaan että makkarissa harrastetaan seksiä 15 minuutin päästä, olit paikalla tai et.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja m1es
En voi luottaa yhtään siihen mitä puoliso sanoo. Oli se sitten siivoon nämä pullot tästä tai käyn ruokakaupassa. Aina keksii kaikkea muutakin, eikä ymmärrä miksi minua vituttaa. Jos odotan että hän käy tekee x asian ja 15min päästä alkaa parisuhdeaika , voi olla että meneekin tunti. Ja tämä toistuu jatkuvasti. Kun kerron että odotan häntä, niin ei ymmärrä miksi. muuttuuko tämä ikinä siihen että tekee sovitun ja tulee.

Oletko vaimoni?

Mitä muuta se touhuaa siinä samalla?

Kellotatko sä nää suoritukset? Tietääkö miehes et hänen pitäs toimii just ja heti?

No kyllähän mä tiedän about paljonko menee aikaa mihinkin, ongelma on siinä ettei ikinä tee vain sitä mitä sanoi tekevänsä. Kyllä mulla on tietty oletus minkä verran menee aikaa mihinkin.

Siis sanoo et siivoon muutaman pullon ja tulee perässä syömään mun kanssa, ok pari minuuttia. Sitten meen 20min päästä kattoo niin saattaa olla fixaamassa oven saranaa , hyvä ettei maalaamassa seinää. Kun piti vaan äkkiä kerätä pullot.

Menee käymään kaupassa tulee tuntien päästä. Lähtee huoltaa autoa, jäikin samalla pariksi tunniksi kaivaa varastoa kun tuli joku x asia mieleen. Jne päivästä toiseen.

Koen olevani aika arvoton kun hän tietää että odotan ja sit rupee tekee jotain muuta.

Ei oo ikinä ennen ollut vst ongelmia kenenkään kanssa ja jos nyt jonkun kerran onkin jotain yllättävää tullut niin kaikki exät on ilmoittautunut asiasta ja ollut pahoillaan että jouduin odottamaan yli sen mitä piti tulla. Tuntuu siltä että mun arvo on miehelle 0

No kyllähän mä tiedän about paljonko menee aikaa mihinkin, ongelma on siinä ettei ikinä tee vain sitä mitä sanoi tekevänsä. Kyllä mulla on tietty oletus minkä verran menee aikaa mihinkin.

Siis sanoo et siivoon muutaman pullon ja tulee perässä syömään mun kanssa, ok pari minuuttia. Sitten meen 20min päästä kattoo niin saattaa olla fixaamassa oven saranaa , hyvä ettei maalaamassa seinää. Kun piti vaan äkkiä kerätä pullot.

Menee käymään kaupassa tulee tuntien päästä. Lähtee huoltaa autoa, jäikin samalla pariksi tunniksi kaivaa varastoa kun tuli joku x asia mieleen. Jne päivästä toiseen.

Koen olevani aika arvoton kun hän tietää että odotan ja sit rupee tekee jotain muuta.

Ei oo ikinä ennen ollut vst ongelmia kenenkään kanssa ja jos nyt jonkun kerran onkin jotain yllättävää tullut niin kaikki exät on ilmoittautunut asiasta ja ollut pahoillaan että jouduin odottamaan yli sen mitä piti tulla. Tuntuu siltä että mun arvo on miehelle 0
Luepa viestis uudestaan ja kysy sitten etteikö miehes sua arvosta.
Kirjotat et yhtäkkiä hoksaa korjata jonku saranan. Hiton huonosti tehny, ois antanu olla vaa jos vaik seuraavalla kerralla ois ovi tippunu jaloilles, ni seki ois ollu miehen vika - mitäs ei korjannu! Tai et kaupas asioidessaan hokaa et vois samalla huoltaa autonki - tyhmä jätkä ku erehty aattelee sunkin turvallisuutta!
Vaikutat kyl jotenki turhan tärkeeltä sanojalta. Onko miehes muute koskaa valittanut sun tekemisistä tai tekemättä jättämisistä?

Miehesi osoittaa siis teoilla kuinka tärkeä olet.❤

Olisikohan ajantajussa jotakin häikkää tai jotakin mätää tässä nyt saattaa olla…
Olisin varmaan jo huolissani jos ei esim. seksi kelpaa tai sitä harrastamaan tullaan tunnin viiveellä!😵

• Tykkää
Reactions: Elena777
Miehesi osoittaa siis teoilla kuinka tärkeä olet.

Olisikohan ajantajussa jotakin häikkää tai jotakin mätää tässä nyt saattaa olla…
Olisin varmaan jo huolissani jos ei esim. seksi kelpaa tai sitä harrastamaan tullaan tunnin viiveellä!
Tai jos toine koko ajan nalkuttaa ni kyllä siinä ehtyy panemisen halutki. Ehkä kummallakin eri energiatasot ja varsin erilaiset odotukset toisistaa?

Jos sanojen ja tekojen välillä on ristiriita, niin totuus löytyy teoista. Teot on ratkaisevia. Sanat voi olla vain pelkkää sana helinää. Olisko aikalisän paikka harkintaan?

Mies voi osoittaa teoillaan tunteensa, yksi teko vastaa tuhatta sanaa, sanotaan...ja hän voi vältellä ''missä viivyit'' kysymyksiä.
Seksi on sellanen asia, että sitä jos kovin kauan viivyttelee (siis ettei halua) niin miettisin enemmän...muutaman tunnin viiveet ei mun mielestä vielä niin vakavaa ole, on vaan voinut ajantaju pettää.

Niin ja ajattele miten ihanaa kun sulla on käsistään näppärä mies!

Yhteistyössä