E
ei jaksa
Vieras
siis mä en nyt ihan oikeesti enää jaksa tota miehen bakteerikammoa. se pelkää yli kaiken vatsatautia ja nyt tää menee mun mielestä jo liian pitkälle. tietty hyvä käsihygienia on hyvä, mutta mies ei esim. uskalla koskea kauppojen oviin tai muihinkaan paikkoihin, putsailee kotona joka päivä ovenkahvoja yms. Kaupungilla ei saisi mennä kahvilaan koska ensin on koskettu kauppojen oviin tms. ja sitten samoilla käsillä koskettaisi kahvikuppiin ja pullaan..jos kylässä tarjotaan kermakakkua tms. sen on pakko kysyä kauanko se kakku on ollu pöydässä. Ravintolan seisovasssa pöydässä se ei voi syödä koska ei voi olla varma kauanko ruoat on olleet pöydässä. Tai jos kaupan tuote menee vanhaksi vaikkapa kolmen päivän päästä se on miehen mielestä jo vanhaa.
Kaiken huippu on nyt kuitenkin tämä, kun on näitä tauteja liikkeellä, niin miehen mielestä lasta ei saisi laittaa päiväkerhoon ja meidän pitäisi jäädä perhekerhosta pois. mies vihjailee jopa, että isommat lapset voisi olla tän ajan koulusta pois kun on niin paljon tauteja liikkeellä. Tää ei todellakaan ole vitsi ja mulla menee kohta hermo. Eihän sitä ihminen lasipallossa voi elää, bakteereja on maailma täynnä.
Itse olen harkinnut lähihoitajakoulutukseen hakemista. Miehen mielestä se on tietenkin aivan kauhea ajatus, töistä kantaisin kaiken maailman pöpöt mukanani kotiin..mä en kestä.
Kaiken huippu on nyt kuitenkin tämä, kun on näitä tauteja liikkeellä, niin miehen mielestä lasta ei saisi laittaa päiväkerhoon ja meidän pitäisi jäädä perhekerhosta pois. mies vihjailee jopa, että isommat lapset voisi olla tän ajan koulusta pois kun on niin paljon tauteja liikkeellä. Tää ei todellakaan ole vitsi ja mulla menee kohta hermo. Eihän sitä ihminen lasipallossa voi elää, bakteereja on maailma täynnä.
Itse olen harkinnut lähihoitajakoulutukseen hakemista. Miehen mielestä se on tietenkin aivan kauhea ajatus, töistä kantaisin kaiken maailman pöpöt mukanani kotiin..mä en kestä.