Puolison (Ex) mykkäkoulu =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Oon ihan paniikissa, kun torstaina kun käytiin exän kanssa ostoksilla Prismassa, nii kun lähettiin sieltä niin exä aloitti mykkäkoulun. Oli se ärtysä jo ennen ostosreissuakin, kun mä esim. kysyin et ostanko liilan vai roosan värisen vaatteen, ni se ei vastannu. Vaikka tiedän, et se tykkää enemmä liilasta, niin otin sen kumminkin sitten. Mietin, et johtuuko tää siitä, et kassalla huomasin, et mun lompsa oli jäänyt kotiin ja se (ex) joutui lainaamaan mulle ostoksiin rahaa. Oon kyl laittanu ne rahat jo takas sen tilille, mut silti se ei ole vastannut mun viesteihin :( Tosi kurja olo, kun en tiedä mistä tässä oikein on kyse...oon miettinyt, että jos leipoisin sille huomiseksi vaikka jotain ja veisin sen kotiovelle...tai millä teidän perheissä mykkäkoulut on saatu loppumaan??

Tai sitten sitä ei vain kiinnosta pitää yhteyttä koska se on EX

Varmaan ajatellut tuolla kauppareissulla, että miksi kuskaa exäänsä ja että parempi jatkaa elämäänsä ja katkaista kaikki suhteet

[QUOTE="Mies";25385638]Tai sitten sitä ei vain kiinnosta pitää yhteyttä koska se on EX

Varmaan ajatellut tuolla kauppareissulla, että miksi kuskaa exäänsä ja että parempi jatkaa elämäänsä ja katkaista kaikki suhteet[/QUOTE]

Mut ei voi olla siitä kyse, koska se on aina käyttänyt mua kaikkialla, mihin on täytynyt autolla mennä ja kyllä meillä nytkin on salasuhde, vaikka salassa siis

Miksi te ylipäätään olette tuolla lailla tekemisissä jos olette jo eronneet? Syy voi olla ihan vain tunnetiloissa, joku asia palauttaa mieleen jonkin epämukava muiston suhteestanne tms.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="titi";25385668]Miksi te ylipäätään olette tuolla lailla tekemisissä jos olette jo eronneet? Syy voi olla ihan vain tunnetiloissa, joku asia palauttaa mieleen jonkin epämukava muiston suhteestanne tms.[/QUOTE]

Koska me ollaan sielunkumppaneita eikä me oikeestaan koskaan sovittu, et me oltais erottu. Exä muutti vaan omaan kämppään, kun se halus kuulemma elämältään jtn muuta kun käydä pas...ka duunissa ja elättää sillä mua ja lasta. Mut silti me vielä nähtiin ja se kävi mun luona syömässä ja nukkumassa jne. Sit se alko seurustelee toisen naisen kanssa ja mullakin syttyi kiihkeä romanssi yhen miehen kanssa ja sain sen kanssa lapsen. Sen jälkeen kun se lapsi syntyi, niin tuli tauko mun ja exän suhteeseen...nyt meidän suhdetta on haitannut se, et ex on muuttanut avoliittoon toisen kanssa ja niillä on se ilmeisen vakaalla pohjalla, vaikka sitä viimesenä niille toivosin :( Niin ni on ihan luonnolista, et me vieläkin jaetaan arkea yhdessä perheenä esim uskon sen olevan hyväksi meidän lapselle ja mun toinenkin laps on tavallaan exälle kun sen oma laps :)

Koska me ollaan sielunkumppaneita eikä me oikeestaan koskaan sovittu, et me oltais erottu. Exä muutti vaan omaan kämppään, kun se halus kuulemma elämältään jtn muuta kun käydä pas...ka duunissa ja elättää sillä mua ja lasta. Mut silti me vielä nähtiin ja se kävi mun luona syömässä ja nukkumassa jne. Sit se alko seurustelee toisen naisen kanssa ja mullakin syttyi kiihkeä romanssi yhen miehen kanssa ja sain sen kanssa lapsen. Sen jälkeen kun se lapsi syntyi, niin tuli tauko mun ja exän suhteeseen...nyt meidän suhdetta on haitannut se, et ex on muuttanut avoliittoon toisen kanssa ja niillä on se ilmeisen vakaalla pohjalla, vaikka sitä viimesenä niille toivosin :( Niin ni on ihan luonnolista, et me vieläkin jaetaan arkea yhdessä perheenä esim uskon sen olevan hyväksi meidän lapselle ja mun toinenkin laps on tavallaan exälle kun sen oma laps :)

No minun mielestä luot nyt turhia ruusuisia kuvia niin itsellesi kuin lapsillesikin :( Ja exäsi on melkoinen tossukka! Tietääkö tuo uusi vaimoke teidän yhteisestä ajanvietosta ja mikähän hänen mielipiteensä asiasta on? Ja mitä tarkoittaa salasuhde? Seksiä kenties? Heitä nyt se ukko pihalle hyvän sään aikana! Ajattele niitä lapsiasikin hyvä nainen!

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
No johan on kuviot.... :O
Miksi sä haluat roikkua kiinni jossain exässäsi jolla on jo kuitenkin omakin elämä toisen ihmisen kanssa. Jos tämä ex haluaisi olla 24/7 osana sun ja sun lasten arkea niin sehän asuis teidän kanssa eikä tämän toisen naisen.
Mitä sä oikein nainen kelaat ??? Joo, ja en kyllä anna pisteitä sun exällekään.

Yhteistyössä