Puolison ulkonäkö muuttunut rajusti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Elisa"

Vieras
Miten muut suhtaudutte puolison ulkonäön rajuihin muutoksiin? Alan olla epätoivoinen...mieheni on kasvattanut tosi pitkän tukan ja parran viime vuosina ja näyttää hipiltä. Kun otan asian puheeksi niin raivostuu, ei kuulemma halua muuttaa ulkönäköään. Mies on hyvä isä ja puoliso, mutta en enää halua kulkea hänen kanssaan julkisislla paikoilla - olen huomannut usein kuinka häntä katsotaan pitkään ja naureskellaankin :( Mies oli niin komea ennen.

Niin...miehelläsi kyllä on oikeus oman ulkonäkönsä rajuunkin muuttamiseen.

Mikäli sinä et asiaa kestä niin se on kyllä lähinnä sitten niinkun voivoi :) Mieti omalle kohdallesi...jos sinä haluat muuttaa hiustyyliä ja ostat miehesi mielestä rumat lasit niin miltä tuntuisi jos miehesi ei enää haluaisi käydä kanssasi eism. kaupassa?

Hiustyyli ja parta ei munmielestä ole rajuja muutoksia ulkonäössä. Miten suhtautuisit jos mies saisi pahat palovammat naamaan tai siihen että hän ikääntyy ja ulkonäkö muuttuu? Menitkö hänen kanssaan naimisiin vain ulkonäön takia?

Miehes kuulostaa sen verran hotilta et lähetä se tänne, täällä ei kukaan tuijota joten teidän on pakko asua jossain vitun pikkukylässä missä kaikilla on aholaidan vaatteet päällä ja iltaisin istutaan pihalla vahtimassa naapureita.Toisin sanoen: hanki oma elämä ja jätä miehes tukka ja parta rauhaan tai sitten jatka nalkuttamista niin mä voin korjata sen sun äijäs talteen.

Kiitos mielipiteistänne. En tietenkään ole mennyt pelkän ulkonäön takia naimisiin, mutta kyseessä on valtava (paksukin) joulupukki - tyylinen parta, ei mikään seksikäs poskiparta tai liuhu (jeesus) - parta....

ymmärrän ajatustasi, jos miehesi on nyt epäsiistin näköinen. pitkä parta ja hiukset voi olla hoidetun näköiset tai sitten voi näyttää metsänpeikolta. Tiedätkö, miksi hän on noin kovasti halunnut muuttaa ulkonäköään?

Ei kukaan kyllä naureskele kadulla parran ja pitkän tukan takia. Ainakaan kukaan normaali. Entä jos hän haluaa näyttää hipiltä? Käyhän hän kuiten kin pesulla ja huolehtii itsestään, kuin ennenkin?

Kyllä meidän parisuhde kestää sen että toiselle sanoo suoraan mitä mieltä on jostain. Jos sanon miehelle että en voi sietää jotain asiaa niin kyllä yleensä jonkinlainen kompromissi saadaan aikaan. Oisko apua ennen/jälkeen kuvista?

Tavallaan kyllä ymmärrän ap.ta. Ei ole kivaa, jos puolison ulkonäkö muuttuu niin, ettei julkisilla paikoilla kehtaa kulkea. En todellakaan ole pinnallinen ihminen, mutta mun mielestä on toisen huomioon ottamista, että pitää itsensä edes jonkinlaisessa kuosissa. En mä ainakaan tykkäis jos mun mies alkais muistuttaa joulupukkia tai lihoisi 50 kiloa. Ei tietenkään tartte olla mikään tiptop mallinukke, mutta voi toisenkin mielipiteitä kunnioittaa.

Hiustyyli ja parta ei munmielestä ole rajuja muutoksia ulkonäössä. Miten suhtautuisit jos mies saisi pahat palovammat naamaan tai siihen että hän ikääntyy ja ulkonäkö muuttuu? Menitkö hänen kanssaan naimisiin vain ulkonäön takia?

no kyllähän ap on alkujaan kiinnittänyt huomiota miehensä ULKONÄKÖÖN ja mahdollisesti ihastunut siihen... Tuskin hän on 3m päästä katsonut "hmmm ompas hyväluonteinen mies".Kyllä mä voin ainakin rehellisesti sanoa että ihastuin mieheni todella komeaan ulkomuotoon ja menin hänen kanssaan sänkyyn again and again koska hänellä oli tajuttoman suuret paikat ja oli hyvä sängyssä.. ihmisiä tässä vaan ollaan.

samaa olin tulossa sanomaan. Meillä mies on aina ollut vähän pyöreä, 185 cm ja 85-95 kg mutta leikkausekn jälkeen painaa 78 kg ja 40 cm arpi. Laiha luikku :D

Sama mies se on siellä sisällä, halaus vaan tuntuu erilaiselta.

Kyllä mä loukkaantuisin jos mies ei kehtaisi jonkun tuollaisen takia mun kanssa kulkea kylällä! :o Käytös tms on eria asia mutta ulkonäkö, no way!

Onneksi todellakin peseytyy ja tosi paljon, mutta sitähän ei muut ihmiset huomaa kun olemus todella epäsiisti. Ennen ja jälkeen kuvat ei auta, pitää itseään komeana nyt. Asuimme Helsingissä (melkein keskustassa) ja kyllä ihan päivittäin hänelle huudeltiin Jeesusta yms. kommentteja. Nykyisessä asuinpaikassa naureskellaan ja katsotaan pitkään. Lapsiakin hävettää. Mies on jäärä eikä tule muuttamaan mielipidettään. Itse olen loukkaantunut koska ei ota mielipidettäni asiassa huomioon.

Vaikea ymmärtää sikäli, koska mun mielestä pitkä tukka ja parta on kivoja juttuja. Mut täytyy sanoo, et en tykköäisi, jos oma mies ottais lävistyksiä tai alkais käyttään kainaloihin asti vedettyjä porkkanamallisia nykäs-housuja.

Eikä mies tykkäisi yhtään jos leikkaisin tukan ihan lyhyeksi ja alkaisin käyttää paitoja joissa on olkatoppaukset ja muita mummovaatteita.

Mun mielestä parta ja pitkä tukka ei ole noloja asioita ja itse voisin luultavasti pitää sun miestä paremman näköisenä nyt kuin lyhyellä tukalla ja ilman partaa.

[QUOTE="Elisa";22229005]Onneksi todellakin peseytyy ja tosi paljon, mutta sitähän ei muut ihmiset huomaa kun olemus todella epäsiisti. Ennen ja jälkeen kuvat ei auta, pitää itseään komeana nyt. Asuimme Helsingissä (melkein keskustassa) ja kyllä ihan päivittäin hänelle huudeltiin Jeesusta yms. kommentteja. Nykyisessä asuinpaikassa naureskellaan ja katsotaan pitkään. Lapsiakin hävettää. Mies on jäärä eikä tule muuttamaan mielipidettään. Itse olen loukkaantunut koska ei ota mielipidettäni asiassa huomioon.[/QUOTE]

Kyllä nyt jotain muutaki vikaa täytyy olla ku kasvanut parta ja hiukset jos naapuritkin nauraa!!! Onhan täällä suomen maassa muutama muukin jolla on parta ja pitkät hiukset eikä heille naureskella? :O

[QUOTE="vieras";22229053]Ei kai nyt ulkonäkö voi olla mikään yhteinen kompromissi. Moniko haluaisi miehensä sekaantuvan omaan pukeutumiseen/tyyliin?[/QUOTE]

Mutta toisaalta, moniko haluaa miehelleen tyylin, jota inhoaa? Mä kyl tykkään, et mies näyttää hyvältä.

Elämä on aika sietämätöntä kun ei voi mennä mihinkään yhdessä, mietin jo joskus eroa...voiko pääosin tällä perusteella edes erota? Tässä on kyseessä asia, johon mies voisi itse vaikuttaa. Vähän eri asia kuin normaali vanheneminen/rypyt yms.

Yhteistyössä