H
höh
Vieras
Meidän puolivuotias ei ole ikinä saanut tuttipullosta muuta kuin vettä hikan yhteydessä tms. Rintamaidolla ollaan menty. No nyt ei rinta sit oo pariin viikkoon enää kelvannu ollenkaan. Sitkeesti oon yrittäny joka kerralla tarjota niin pitkään kun vain ilman huutoa mennään, mut ei kelpaa. Mistä tää voi johtua? Mitä pitäis tehä? Ai että tätä esikoisen kanssa elämää,palstalta pitää neuvoja kysellä,johan on aikoihin eletty 