Puran taas... nykyään 2,5v kauhukakara...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Undomíel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
mene hae pian apua! pyydä lääkäriltä lähetettä neurolle,kuvaa poikaa kotona normaali oloissa siltä varalta etteivät muuten sinua usko.itse sain apua vasta poijan ollessa 3v.neuvola ei uskonut olin vain nuori väsynyt äiti mistäs mä mitään tietäisin..

Minäkin koin, että ikäni hieman vaikutti... Olen heidän silmissään kokematon kakara jolla on liikaa lapsia ja liian vähän järkeä. Pergeohjaaja höpötteli jotain rutiinien merkityksestä ja johdonmukaisuuden tärkeydestä. Hänellä ei ole mitään käsitystä tilanteesta. Luulee minun olevan aika tumpelo ilmeisesti.

Koska jos kasvatusmenetelmissäni olisi jotain pahaakin vikaa niin kai nuo kaksi muutakin oireilisivat? Perhekriisiä aikoinaan oireilivat mutta "normaalilla" tavalla. Silti kykenevät empatiaan ja ymmärtävät kun joku on kiellettyä vaikkeivät aina jaksa totella. Perhana kun ei tiedä enää mitä tekisi.

Nyt keskimmäinen ja esikko nukkuvat yhdessä. Se on hieman parantanut heidän välejänsä... Nyt esikoinen suojelee pikkuveljeänsä ja ehkä ymmärtää tämän poikkeavaa käytöstä paremmin? Minä en kyllä vieläkään. Onneksi esikoinen tuntuu kuitenkin rakastavansa veljeään ja saavan tähän jotain kontaktia.

sulje korvasi neuvolan tätin höpötyksiltä ei sekään kuuntele sinua. lainaat vaikka jostain kameran ja kuvaat teidän normaali päivää leikit,ruokailut jne.. kaikki konstit käyttöön marssit vaan päättäväisenä lääkärin puheille että se lähete on NYT saatava näytät videon ja kysyt onko tämä lapsi muka normaali?! samallapa näkevät ettei kyse ole huonosta kasvatuksesta kun muut lapset käyttäytyvät normaalisti

Yhteistyössä