purppuraviiva takamuksessa - kohdunsuun avautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Purppuraviiva takamuksessa kertoo synnytyksen kulusta

Oikein "mukava" kuva jutulla, mutta mitä mieltä olette jutusta? Itse luin jutun joskus viikko sitten ja ihmettelin, kun itselläni on ainakin 1 cm selvä viiva tuolla. Normaalitilasta en tiedä, kun ei tosiaan ole tullut katsottua. Tänään selvisi, että tosiaan olenkin auki ja pehmeä ja synnytys olisi lähestymässä. Eli voisi mulla kyllä tosiaan merkata tuo sitä avautumista ja voisin näin ollen seurata ihan kotoa, jos tuo lähtee avautumaan eli värjäytymään tuosta pidemmälle.

ja jos joku joka ei edes ole raskaana haluaisi katsoa löytyykö mitään viivaa olisi mukavaa :D...ihan hullu tapa, mutta kuulemma oikeasti tuosta katsovat ihan lääkäritkin välillä.

mulla myös näkyy, mutta jopa pidempi kuin sentin, ehkä melkein kolme senttiä! Voiko olla mahdollista..? Viikkoja jo 41+0 ja supistelee paljonkin, olin auki sormelle jo kolme viikkoa sitten.
Olisi kiva kuulla kokemuksia. :)

Hassua... itellä viiva noin 4 senttiä. 40+1 tänään ei supistele kutta eilen jo mietin lähtöä. Kohdunkaula oli sormelle auki jo reilu kuukaus sitten. Voi kun oliskin jo jotain tapahtumassa.
Pitänee salissa ite seurata :) sit voi laittaa kokemuksia :D

Yhteistyössä