Mä en pussaa lastani suulle ku koitan välttää karieksen yms tarttumista tirpan suuhun. Poskelle, otsalle tms pusuttelu riittää hyvin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Iha homon näköstä touhuu! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Pussaan suulle mun 13v poijalle kyllä ja kyllä hän mummilekin vielä pusun sujauttaa lähtiessä. Pikkuveljensä ei kuitenkaan ole tykännyt pusutella vuosiin, joten pusuttomuus suotakoon hänelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Pussailen kaikkia suulle!:Meillä pussaillaan vieläkin suulle, veli 13v. ja minä 21v. Äidin kanssa lähinnä ja minä veljeä. Öö, en ole koskaan ajatellut sitä miltään muulta kantilta kuin rakkautena äitiä/veljeä kohtaan, ei siis mitään seksuaalista! Olisin varmasti kävellyt alasti kotona vielä yläasteellakin jos vanhempani olisivat olleet yhdessä. Ehkä outua ja perverssiä, minusta taas ei, meillä siis normaali käytäntö!
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Pussaan suulle mun 13v poijalle kyllä ja kyllä hän mummilekin vielä pusun sujauttaa lähtiessä. Pikkuveljensä ei kuitenkaan ole tykännyt pusutella vuosiin, joten pusuttomuus suotakoon hänelle.
Ehkä tässä on mennyt sekaisin pusu ja suudelma.Pusu on pusu.Suikkasu...
Suutelu on sellasta kun päät kenossa ollaan ja nuhjataan huulia yhteen.
Siis suudellaan enemmänkin.
Se oli sellasta suutelua enemmänkin kuin pikkupusu lähtiessä.
Ääh,olkoot.
Osa pussaa,osa suutelee ja nukkuu murkkuikäistensä lasten kanssa...mene ja tiiä,ite tässä viivat me piirretään. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Pussaan suulle mun 13v poijalle kyllä ja kyllä hän mummilekin vielä pusun sujauttaa lähtiessä. Pikkuveljensä ei kuitenkaan ole tykännyt pusutella vuosiin, joten pusuttomuus suotakoon hänelle.
Ehkä tässä on mennyt sekaisin pusu ja suudelma.Pusu on pusu.Suikkasu...
Suutelu on sellasta kun päät kenossa ollaan ja nuhjataan huulia yhteen.
Siis suudellaan enemmänkin.
Se oli sellasta suutelua enemmänkin kuin pikkupusu lähtiessä.
Ääh,olkoot.
Osa pussaa,osa suutelee ja nukkuu murkkuikäistensä lasten kanssa...mene ja tiiä,ite tässä viivat me piirretään. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Entisen pomon perheessä pussataan suulle lapsia, vaikka nämä olivat jo isoja. En tiiä onko sama käytäntö kun ovat jo aikuisia. Ei siinä mun mielestä mitään outoa tai oksettavaa ollut. Ja kyseessä tosiaan ihan pikku suukko, ei mitään kielareita...
Ja miks ihmeessä ei vois 15v lapsensa vieressä nukkua?![]()
No niin mä ootin jo että alkasi saivartelu.
Ihmeen asiallisia olikin vastaukset.
No,mun mielestä 15 vee on jo oikeutettu omaan yksityisyyteen ja mielestäni se kuuluu itsenäistymisprosessiin.
Ja oma sänky on sellanen mistä hyvä aloittaa vaikka sitten jo 14 veenä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No,arvaa miltä se äiti-poika suutelu näytti.
Mä ymmärtäisin ehkä sellasen suikkauksen.Mut siinä mun nähden ihan kuin esitti.
En tiiä.
Outoa oli ja musta oksettavaa.
Hommais miehen eikä poikaansa suutelis.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Entisen pomon perheessä pussataan suulle lapsia, vaikka nämä olivat jo isoja. En tiiä onko sama käytäntö kun ovat jo aikuisia. Ei siinä mun mielestä mitään outoa tai oksettavaa ollut. Ja kyseessä tosiaan ihan pikku suukko, ei mitään kielareita...
Ja miks ihmeessä ei vois 15v lapsensa vieressä nukkua?![]()
No niin mä ootin jo että alkasi saivartelu.
Ihmeen asiallisia olikin vastaukset.
No,mun mielestä 15 vee on jo oikeutettu omaan yksityisyyteen ja mielestäni se kuuluu itsenäistymisprosessiin.
Ja oma sänky on sellanen mistä hyvä aloittaa vaikka sitten jo 14 veenä.![]()
Saivartelu???![]()
Höh, en mäkään mitään perhepetiä tarkoittanut, vaan että jos nyt vaikka esim. reissussa ollaan ja nukkumapaikat vähissä, niin onko kamalaa nukkua sen 15 vuotiaan vieressä?
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No,arvaa miltä se äiti-poika suutelu näytti.
Mä ymmärtäisin ehkä sellasen suikkauksen.Mut siinä mun nähden ihan kuin esitti.
En tiiä.
Outoa oli ja musta oksettavaa.
Hommais miehen eikä poikaansa suutelis.
Siis oliko se oikein kunnon suudelma :x Minkä ikäinen poika on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulosti pitkältä pusulta. Ei suutelua, mutta ei nopea muiskautuskaan. Joka tapauksessa outoa, poikakin jo niin iso. Ymmärrän, jos pientä lasta nopeasti moiskauttaa suulle, mutta kaikista paras jo karieksenkin takia pussata poskelle lasta/tai lapsi pussaa poskelle, näin meillä toimitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulosti pitkältä pusulta. Ei suutelua, mutta ei nopea muiskautuskaan. Joka tapauksessa outoa, poikakin jo niin iso. Ymmärrän, jos pientä lasta nopeasti moiskauttaa suulle, mutta kaikista paras jo karieksenkin takia pussata poskelle lasta/tai lapsi pussaa poskelle, näin meillä toimitaan.
No niin se mustakin oli outoa..Ehkä äit halus mulle näyttää tms.
Välillä hällä outoja tempauksia.
Kuten nytkin ettei yli kuukauteen ottanut poikaa,sitten vei Heselle ja tuli tuohon pussailemaan.
Musta on hyvä että osoittaa tunteitaan,mut muutenkin voisi tekoja tehdä,esim antaa aikaa lapselle.
Ja olla selvinpäin kun ottaa lapsen.Ääh,ei kantsi kai aloittaa tätä stooria.