Putoustähdillä korkkarit selfie-kuvassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Putous fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Putous fani

Vieras
Kyllä alkaa jänskättämään, että ketkähän ovat seuraavan Putous-ohjelman
tähdet, ja millaisia ovat ne uudet sketsihahmot.
Eilen mokomat julkaisivat jo ekan selfie kuvan korkkari-kengistään.

Uudet Putous-nyttelijt esittelevt jalkansa - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat

Ei tuosta kyllä voi tunnistaa ketään aivan varmasti

Mun viimevuotinen suosikkini oli se isohampainen pyörällä ajava poika,
joka huuteli aina, että :"jaba daba duu"

Kyllä alkaa jänskättämään, että ketkähän ovat seuraavan Putous-ohjelman
tähdet, ja millaisia ovat ne uudet sketsihahmot.
Eilen mokomat julkaisivat jo ekan selfie kuvan korkkari-kengistään.

Uudet Putous-nyttelijt esittelevt jalkansa - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat

Ei tuosta kyllä voi tunnistaa ketään aivan varmasti

Mun viimevuotinen suosikkini oli se isohampainen pyörällä ajava poika,
joka huuteli aina, että :"jaba daba duu"

Olipa komiat korkkarit esiintyjillä! Ennen vanhaan saatiin koulussa keväällä tutkintoon uudet korkkarit, joilla kävellä tamparoitiin sitten koko kesä.

Siitäpä sitten muistuikin mieleen, että muinoin taloissa kulki salvaja / kuohari (termi vaihteli murrealueen mukaan) Salvaja salvoi siat, mullit, pässit ja oriit. Oli tapana, että kuohitsemisoperaation jälkeen salvajalle annettiin rahapalkkion lisäksi pullollinen simaa. Tuosta ajasta on edelleen jäljellä termi: "Kuoharipullo".

Nykyisin sanaa käytetään täysin väärin merkitsemässä mitä tahansa kuplivaa juomaa. Olen ilmoittanut asiasta YLE:n Aristoteleen kantapää-ohjelman "Fraasirikos"-osastolle - toistaiseksi vielä tuloksetta.

Harmi vain, että sata vuotta sitten ei ollut kovin paljon valokuvauskoneita, jolla joku olisi voinut ottaa trendikkään selfien kuoharista salvamispuuhissaan.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Väenö;11705194:
pete pasanen, joka sano, että japa tapa tuu?Ja korkkareiksi sanottii korkeajännitys sarjoja jossa enkelsmannet tiputti saksalaesie mersuja ilimasta...
Van Pete Pasanen oli minusta oeikein haoska mies, varsinnii kun se läpsi kämmenellä ohtaan ja sano että "voe rähmä. voe rähmä" ja sitten kävellä lekkasi sillä keinon humoristisesti niin kun se muuan sapliini.