Puuhailetteko arjessa paljon miehen kanssa yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sellaista tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sellaista tänään

Vieras
Minua välillä tympii kun miehellä on aina niin paljon puuhaa ettei ehdi olla perheen kanssa. Aina jotain remppaa, autojen laittamista tai firman asioita. Minä hoidan lapset, teen ruoat ja hoidan kodin. Yhteistä aikaa meillä on iltaisin tunti tai pari. Meillä uusperhe joten tietenkin hoidan lapsia enemmän kuin ovat vaan minun, tuntuu vain että kaikki muu puuha on tärkeämpää kuin me. Ollaan oltu yhdessä yli vuosi että kai se rakkauden huuma miehellä ainakin on jo ohi mutta minä kaipaisin yhteistä aikaa...

No niin paljon kuin se vaan on mahdollista.Ajoittain miehellä paljonkin kiireitä bändiensä kanssa(treenejä,keikkaa jne).Muuten kyllä yleensä puuhaillaan kaikkea yhdessä koko perhe. =) Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja lapsia kaksi.

Meillä on 2v lapsi ja ollaan 5.5v yhdessä, yhteinen aika loppu kun tulin raskaaksi... Sitä ennen mies jopa suuttui kun en halunnut olla aina hänen ja kavereidensa mukana, raskaaksi tultua en enää sopinut porukkaan. Lapsen kanssa mies on silloin kun se hänelle sopii eli harvoin mutta perheenä emme juurikaan vietä aikaa ja se raivostuttaa!!! Ja ikää miehellä 32v ja mulla 29v eli teinejä ei enää olla vaikka mies usein teiniltä tuntuukin!

En edes muista koska oltaisiin oltu kaikki yhdessä kotona kauemmin kuin tunti! :o

Viimeiset puoli vuotta on mennyt remppaa tehdessä, työkseen mies tekee ilta- ja vklhommia. Itse oon päivät töis, iltaisin teen kaikki pakolliset siivoukset, ruoat ym. ja pitäis yrittää lapsenkin kanssa viettää aikaa. Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti, että väliaikaista tää vaan on. Pian on remppa valmis ja päästään muuttamaan, joten eiköhän elämä taas sitten palaudu vähemmän kiireiseksi ja ei niin stressaavaksi :)

Paljon vietetään aikaa yhessä, kaikki kotiaskareetki jaetaan tasan. :D Jos mies lähtee autoa korjamaan tms, menen mukaan jos huvittaa, mies myös tulee mukaan minun juttuihin usein. Mut ne on näitä lapsettoman pariskunnan etuja, että sitä aikaa on yhessä olla ja tehä kaikenlaista.

Yhteistyössä