Puute, puute, puute...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Moi...
Olen mieheni kanssa yhteistä taivalta kulkenut noin kolme vuotta. Aluksi seksielämä toimi mukavasti, muutaman kerran viikossa harrasteltiin ja olin tyytyväinen. Nyt viimeisen vuoden verran on makuuhuoneessa ollut kovin hiljaista. Itse haluaisin seksiä mieluiten vaikka joka päivä mutta 2-3 kertaa viikossakin riittäisi. Mies puolestaan tuntuu haluavan pikemminkin kerran viikossa, nytkin on edellisestä kerrasta vierähtänyt jo kaksi viikkoa. Väsymykseen se vetoaa ja kyllä mä sen uskon ja ymmärrän. Mietin vaan että kun se on tuo työ minkä vuoksi mies aikaisin herää aina. Ja se työ ei mihinkään katoa eli tätäkö mulla on loppuelämä...? Muuten suhde voi todella hyvin, vällyjen välissä vipellystä vaan kaipaisin enemmän, ja myös sitä tunnetta että mies mua haluaa.

Vinkkejä? Kohtalotovereita?

[QUOTE="vieras";23584383]Voisko pyytää sitä miestä näyttämään sitä haluamistaan jollain muulla tapaa? Onko sun seksinhalu sitä himoa vai hellyyden- ja huomion kaipuuta?[/QUOTE]

Ihan puhtaasti himoa. :D Hellyyttä ja huomiota saan kyllä. :)

[QUOTE="milli";23584450]Millaista teidän seksi on? Jos saakysyä :)

Täällä yks toinen puutteinen..[/QUOTE]

Hyvää se on silloin kun sitä saa. Suorastaan loistavaa. Uskoisin että mies on samaa mieltä, on sanonut jokusen kerran että mä tunnun liian hyvältä kun joutuu pidättelemään ettei tule liian aikaisin. :D

Meillä oli samoin. Tosin kiinnostuksen puute oli molemminpuolista. Lähdin siitä liitosta.
Nyt mulla on tollainen ihanainen ylisöpö uusi mies, joka on mua 15v nuorempi, ja sängyssä TOI-MII!!! ;)

[QUOTE="alicia";23585454]Meillä oli samoin. Tosin kiinnostuksen puute oli molemminpuolista. Lähdin siitä liitosta.
Nyt mulla on tollainen ihanainen ylisöpö uusi mies, joka on mua 15v nuorempi, ja sängyssä TOI-MII!!! ;)[/QUOTE]

Meillä toimii kaikki muu paitsi seksi. Tai sekin toimii mutta halutasot ei kohtaa.
15 v mua nuorempi olisi rippikouluikäinen... En mä ihan taida vaihtaa. :D

Yhteistyössä