S "siis" Vieras 12.03.2012 #1 Kumpaan suuntaan tämä nainen teidän silmissä pyörii? Minusta se pyörii myötäpäivään, mutta olen varma että ennen se pyöri vastapäivään. Reactions: sinisulka
Kumpaan suuntaan tämä nainen teidän silmissä pyörii? Minusta se pyörii myötäpäivään, mutta olen varma että ennen se pyöri vastapäivään.
N No katsopa Vieras 12.03.2012 #2 pyrivää naista silleen että rullaat sivua alaspäin sen verran että näet jalat, kummin päin se pyörii ei pitäisi olla epäselvyyttä. Reactions: sinisulka
pyrivää naista silleen että rullaat sivua alaspäin sen verran että näet jalat, kummin päin se pyörii ei pitäisi olla epäselvyyttä.
H "hah" Vieras 12.03.2012 #3 Mulla pyörii aina vaan myötäpäivään, mun miehellä vastapäivään, pojalla myötäpäivään ja tytöillä se vaihtaa suuntaa koko ajan. Reactions: sinisulka
Mulla pyörii aina vaan myötäpäivään, mun miehellä vastapäivään, pojalla myötäpäivään ja tytöillä se vaihtaa suuntaa koko ajan.
S "siis" Vieras 12.03.2012 #5 Tulosten tulkitseminen: Right Brain vs Left Brain | Herald Sun Reactions: sinisulka
S "siis" Vieras 12.03.2012 #6 Saan välillä hetkeksi pyörimään kuvan vastapäivään, mutta jos vähänkin räpäyttää silmiä niin heti pyörii myötäpäivään. Reactions: sinisulka
Saan välillä hetkeksi pyörimään kuvan vastapäivään, mutta jos vähänkin räpäyttää silmiä niin heti pyörii myötäpäivään.