Pystyisitkö elämään tälläisessä "parisuhteessa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Satu

Vieras
Mies juo, voi olla 9 päivää menossa soittamatta ja mua ei haittaa ollenkaan.

Pettää, minä petän kostoksi takasin ja kierre jatkuu. Mulle asia ok, mies hakkaa sen kenenkaa petin jos saa tietää kuka se oli.

Soitellaan toisillemme välillä harvoin, joskus kuukausikin väliä. Yleensä mies sitten seuraavalla ryyppyputkella ottaa yhteyttä, seksin perässä.

Kaikesta huolimatta mies rakastaa minua ja minä häntä.

Välillä mies heittää eripituisia vankilakeikkoja, tosin nyt ollu 2 vuotta kokonaan vapaalla.

Mies työtän mutta rikollisen toimintansa vuoksi varakas.

Tosiaan, rakastetaan toisiamme yli kaiken! Mulle tää on normaalia, ja muiden käsitys normaalista ei oo sitä mulle vaan lähinnä ahistavaa ja säälittävää kuten teille tämä.

onpas sori vaa kieroutunut suhe... mitä rakkautta tommoi hakkaaminen on ja sit sun pettäminen ?
mustasukkaisuutta, omistushalua ja sairaalloista läheisyyden kaipuuta.
Ainii sanotko sit aina ukoille jota sä panet että älä soita sit mulle ikinä että mun ukko tulee hakkaamaan sut jos saa tietää, joo oli kiva nussata moikka =) ?

No just.
Mä en eläis tuommosessa hetkeäkään, koska mulle tuo ei ole normaalia. Mutta mä en olekaan mikään alemman sosiaaliluokan white rash tapaus. Kiva että sä oot kuitenkin tyytyväinen. Huoh.

Jos olet elämääsi tyytyväinen niin miksi haet hyväksytää täältä vai kirjoititko vain shokeerataksesi meitä muita? Kukin eläkööt tavallaan, vaikka ei tuo kauhean onnelliselta ja ihanalta kuulosta...

Alkuperäinen kirjoittaja skitsoko?:
onpas sori vaa kieroutunut suhe... mitä rakkautta tommoi hakkaaminen on ja sit sun pettäminen ?
Ainii sanotko sit aina ukoille jota sä panet että älä soita sit mulle ikinä että mun ukko tulee hakkaamaan sut jos saa tietää, joo oli kiva nussata moikka =) ?

Sanon itseasiassa suunnilleen tolleen. Kylä se mua rakastaa, usko pois.

Ja en mä nyt itseäni niin alempaan kastiin miellä, ihan sairaanhoitaja normaalissa duunissa.

Heh ai parisuhde? Jos mies on välillä kuukaudenkin soittamatta sulle niin taitaa olla että miehellä on muutama muu parisuhde mielessä ennen sinua... oletko varma, ettei sillä ole vaimo ja perhe jossain muualla(kin)?

Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Alkuperäinen kirjoittaja skitsoko?:

Sanon itseasiassa suunnilleen tolleen. Kylä se mua rakastaa, usko pois.

Ja en mä nyt itseäni niin alempaan kastiin miellä, ihan sairaanhoitaja normaalissa duunissa.

Haha. Ja mä oon Suomen Pankin toimitusjohtaja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh ai parisuhde? Jos mies on välillä kuukaudenkin soittamatta sulle niin taitaa olla että miehellä on muutama muu parisuhde mielessä ennen sinua... oletko varma, ettei sillä ole vaimo ja perhe jossain muualla(kin)?

Olen varma ettei oo, entinen vaimo ja 2 lasta kylläkin.

Mä tiedän mistä se soittamattomuus johtuu, ajaa kyllä oikeestaan päivittäin meijhän talon ohi ja tarkastaa oonko kotona vai jossain muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Jos olet elämääsi tyytyväinen niin miksi haet hyväksytää täältä vai kirjoititko vain shokeerataksesi meitä muita? Kukin eläkööt tavallaan, vaikka ei tuo kauhean onnelliselta ja ihanalta kuulosta...

Peesi.

En nyt shoketeeratakseni, vaan lähinnä että jokainen kauhistunut kanaemo tajuaa että eritavalla elämälläkin voi olla onnellinen.
Mulla on 2 ihanaa lasta, mukava työ, kiva koti ja minulle sopiva mies. Vaikka hän ei olekkaan sellainen kun yleensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olen varma ettei oo, entinen vaimo ja 2 lasta kylläkin.

Mä tiedän mistä se soittamattomuus johtuu, ajaa kyllä oikeestaan päivittäin meijhän talon ohi ja tarkastaa oonko kotona vai jossain muualla.

Mistä se sitten johtuu? Kyllä tuo kuukaudne poissolo jne vaikuttaa siltä, että miehellä on se oikea perhe muualla ja sinun luona käy vaan silloin kun kaipaa jotain piristystä. Toki voi olla, että rakastaa sinuakin, rakkauttahan on niin monelaista...

Se että mies ajaa ohi tarkistakseen että olet paikalla, mutta ei tule edes käymään kuulostaa kyllä enemmän kontrolloimiselta kuin rakkaudelta tai parisuhteelta.

Toki jos olet tälläiseen tyytyväinen niin mitäs sitä muuttamaan. Itse haluan elämäni miehen mukaan elämääni, en ikkunoista kurkkimaan... :)

Kaksinnaiminen on aika lailla mahdotonta suomenmaassa.

Juu, sen tiedänkin että tarkastelee tekemisiä koska on sairaalloisen mustasukkanen ja omistushalunen, siitä ei kyllä epäilystäkkän. Kuten myös hyvin rakastunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:

Juu, sen tiedänkin että tarkastelee tekemisiä koska on sairaalloisen mustasukkanen ja omistushalunen, siitä ei kyllä epäilystäkkän. Kuten myös hyvin rakastunut.

Mitä tarkoitat tuolla, että kaksinnaiminen on aika mahdotonta suomessa? Oletko siis naimisissa tämän miehen kanssa?

Ja vaikka olisittekin naimisissa, ei se tarkoita sitä etteikö miehelläsi voisi olla joku toinen hoito, ehkä jopa perhe jossain. Ei vain olisi sen toisen perheensä äidin kanssa naimisissa.

Minulla on ollut jo pitkään suhde mieheen, joka on naimissa jossain ihan toisaalla, ja hänellä on myös perhettä. Tunnen hänen vaimonsa, soittelemme silloin tällöin kun asiaa tulee. Mies seilaa minun ja vaimonsa väliä aika lailla 50/50. Juhlapyhät menee myöskin aika lailla tasan.

Kyllä se on ihan mahdollista, että elää kahden perheen arkea. Jopa niin että kaikki osapuolet sen tietävät.

Oletko Anna nyt Satu vai miten tämä kuvio menee?

Ei ehkä laillinen aviovaimo, mutta avovaimo ja lapsia voi hyvin mahdollisesti olla. Kyllä se, että mies viihtyy pitkiä aikoja pois perheen luota vaikka kuin rakastaisi kertoo siitä että mies elää kaksoiselämää muualla. Oli siinä toisessa elämässä sitten ihan perhe tai usein vaihtuva tyttöystävä tai muita naisia, niitähän miehelläsi kuitenkin on ja kun kerran pettää niin mistä voit ikinä olla varma ettei ole ihan pidempi suhdekin? Jossainhan se mies kuitenkin viihtyy paremmin kuin sinun luona, kun kerran poissa pysyttelee...

Oih, kuulostaa tosi ihanalle ja romanttiselle toi teidän parisuhde. Pitäisköhän heittää oma tasapainoinen ja "tavallinen" parisuhde (naimisissa yli 10 v. luotettavan miehen kanssa) romukoppaan ja etsiä tollanen rikollinen, väkivaltainen ja mustasukkainen jermu. Ei vaiskaan, valitsen mieluummin tällaisen perinteisen parisuhteen. Mutta kukin tyylillään. Jos oot ap onnellinen parisuhteessas, niin mikäs siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Oih, kuulostaa tosi ihanalle ja romanttiselle toi teidän parisuhde. Pitäisköhän heittää oma tasapainoinen ja "tavallinen" parisuhde (naimisissa yli 10 v. luotettavan miehen kanssa) romukoppaan ja etsiä tollanen rikollinen, väkivaltainen ja mustasukkainen jermu. Ei vaiskaan, valitsen mieluummin tällaisen perinteisen parisuhteen. Mutta kukin tyylillään. Jos oot ap onnellinen parisuhteessas, niin mikäs siinä.

peesi :)

Yhteistyössä